fruktkungen

Alla inlägg den 10 februari 2011

:/

Av Denina Johansson - 10 februari 2011 15:10

Hula Hula!


Idag så kommer min klassompis och hämta våra söldpaddor,eller kanske en för att hennes mamma trodde att dom kunde vara i samma aquarium med det kan dom inte för att dom började bråka.  Det känns så klart lite tråkigt men sånt är livet.''Sånt är livet så mycket falskhet bor det häärrr'' och så vidare  


Dagens fortsättning:

Om ett tag så kommer pappa omm och hämta mig och min syrra för att vi ska åa och rida. Sen så lämnar han oss hemma hos mamma,då är det bara att förbererda aquariumet eller aquariumen för att då så ska min kompis kkomma med sin mamma och hämta mina små bebisar   Jag bloggar senare!

  

  

Här över så har ni min söldpadda och över den i aquariumet så vaktar saga min syrras sköldpadda    

Ovido - Quiz & Flashcards