fruktkungen

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 22:28

Hula Hula!


Just nu så så sitter jag och kollar på ''på smällen'' en komedi ,nice nice Jag har faktiskt fixat mina naglar,med förstärkning och grejer. Jag har skita svaga naglar,så nu så ska vi se om det här hjälper  Jaja när filmen är slut så ska jag lägga mig,så jag säger god natt nu. 


God natt   Ha det gött!


  

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 21:00

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på Animal planet. Och vissa saker är värkligen hemska! Som tex tidigare idag så kollade jag på djurpolisen, och då var det några som hade slagigt en hund

20-30 gånger med ett beasbollträ i huvudet men den dog inte så då hade dom knivhuggigt den i halsen. Och en sak till. Dom hade också huggt av bitar av öronen! Men som tur va så kunde djurpolisen rädda hunden,och tillslut så kom den till ett bra hem,så sjukt hämskt altså!  

Jag blir lässen bara när jag tänker att det finns såna människor där ute som skadar djur så mycket,att man äns gör det!?

  

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 17:53

Hula hula! När jag och min syrra var på väg in till södertälje så var allt var bra tills vi skulle ta bussen. Då går inte bussen hela vägen, och busschaffisen säger att han inte tänker åka längre! Det var liksom 10 mil kvar!! Så jag och min syrra fick gå typ hundra mil. Vi fick gå längst bilvägen hela vägen och vi kan ju inte vägarna i södertälje så det var den ända vägen som vi viste att man kunde gå, och jag hade mina fake ugs på mig och eftersom att vi gick längst bil vägen så blev dom helt svarta så nu måste jag slänga dom! Korvig säger jag bara! Och det ända jag såg var väg, väg och mera väg. Men till slut så såg jag något rött, ridhuset!!! Och då äntligen var vi frame. Bloggar mer snart hej hej! :)

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 15:21

Hula Hula!


Om ca 10 min så sak jag och min syrra åka iväg till södertälje. Min syrra ska rida ,och hon har bytt grupp, till tisdagsgruppen så det kommer att bli nytt för henne  Och jag kommer bara att typ chilla och vara med hästarna,och ta en fika  Det blir ett snabbt inlägg det här så vi ses senare,det blir antagligen en mobilblogg eller nåt,hej hej!  

  

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 14:07

Hula Hula!


Just nu så håller min syrra på att göra pankisar,mumsigt!  Bloggar mer sen,hessvejs!

  

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 13:20

Hula Hula!  


Hejhopp och hoppas att ni gillade mina smycken?  Jag vaknade runt 10 idag och min syrra hade gjort en god macka med skinka och ägg,pappa började med att göra dom mackorna till mig och Pauline och han sa att dom hette ''pappas special''  Så att man kan säga att hon gjorde en sån! Och just nu så sitter min syrra och spelar sims,och jag får göra det roligaste: bygga husen! Det är kul att spela också men det är endå roligare att göra husen  Jag ska i alla fall ta och laga mig något för att jag börjar käna mig lite små hungrig,aja se you later aligator  


  





Ovido - Quiz & Flashcards