fruktkungen

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Denina Johansson - 29 mars 2011 21:36

  

Yes! Jag tror att våren är på väg! Men i alla fall så ska jag göra mig te och lite senare så ska jag kolla på BB  Men inna det så ska jag duscha så jag  får säga god natt nu för att det hät blir endå mitt sista inlägg idag. Men jag kommer att blogga mer imorgon, ses då!!  

Av Denina Johansson - 29 mars 2011 16:22

Hula Hula!


Idag så kom dom och fixade min dator så nu kan jag äntligen lämna tillbaka mammas bärbara och blogga och fixa grejer på min egna  Men i alla fall var det inte det som jag skulle säga. Ni kankse kan läsa på rubriken? Men vi var nämligen i spanien 2010 när spanien van VM kommer aldrig att glömma spanien 2010, så fina minnen därifrån   Nu så är vi VM mästare och EM så himla ballt, och jag är super stålt!


  

Av Denina Johansson - 29 mars 2011 13:58

Hula badula ! Just nu så sitter jag på bussen:p och igår så fick jag en fråga om varför jag inte visar byxorna och tröjan? Men jag tänkte göra det när jag kommer hem eller lite senare men det får vi se? ;) jaja jag är snart framme så jag bloggar mer då :) hej så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards