fruktkungen

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 22:55

Hula hula!! 10 inlägg idag, nytt rekord!!! Kän dig ägd sistäää ;) nej men ärligt hoppas att ni gillar inläggen som jag har skrivigt idag, och imoreon så kommer det fler inlägg men kanske inte lika många som idag men det får vi se ;) imorron så ska jag i alla fall gå upp kl 7.00 vi ska nämligen åka ut och rida :) men det skriver jag mer om imorron, god natt på er allihoppa och ha en ljuvlig sömn, natti natti :D

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 19:59

Hula Hula!


Jag hittade en nicig grej på internett,jag hittade en cupcakemaker  Det är som en tost maskin men att man häller muffins smet och så efter en stund så blir det muffinsar,ganska rolig grej tyker inte ni det också?  


  

  

Det finns också dounutmaker,så att man kan göra dounutsar istället   Rätt rolig grej det me eller hur?

  

  

Hahaha skulle väldigt vilja bästella hem en sån här,specielt på somrarna då brukar jag baka mycket muffins och så,mums mums  Jag har faktiskt också ett spel på min iphone som heter cupcake maker så det kan ni ladda ner på itunes  Så här ser den ut!

  


Av Denina Johansson - 3 mars 2011 19:31

Hula Hula!


Nu så ska vi åka till statiol för att köpa en läsk och en fet marabu mjölkchoklad,åå jag länktar efter att känna chokladen smälta i min mun,mmm marabuuu.....  


  

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 19:24

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på bigest loser(inte sverige). Och det hängde på en tjej som skulle avgöra vem som skulle åka ut,och när hon har sagt vem som skulle åka hem så började hon att stört böla.Världen går ju faktiskt inte under för att man har avgjort vem som skulle åka ut,och hon som åkte sa ju att dom fortfarande var kompisar och att dom skulle att träffas igen Men det är ju klart att man blir ju ledsen om ens kompis åker ut,men men son är livet  

  

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 15:54

Hula Hula!!


Vi ska nu åka iväg och jag har diskat klart det tog mig typ 5 pauser att diska,så himla mycket! Men nu ingenting!  


O.C

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 15:20

 Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på O.C medans jag diskar  Jag diskar på pauserna och min syrra säger till när det börjar   Ja och om ni undrar så fick jag blogga snabbt från min syrras dator  

  


Av Denina Johansson - 3 mars 2011 14:16

Hula hula! Just nu så håller jag på att fixat mig lite jag käner mig inte direkt fräch om man däger så ;) kvart över 4 så drar jag Pauline och pappa till stalet och är där en stund, min syrra ska faktiskt rida idag igen (Y) men men sen så drar vi hem och chillar lite ;) Imorron så ska jag faktist rida så att imorron så får vi gå upp jätte tidigt, fast då ska min syrra rida också, mycket ridning den här veckan :)Jaja bloggar mer senare jag har slagigt vad med min syrra att jag ska göra tio onlägg idag så då får vi se hur det går ;) hej hej!

Ovido - Quiz & Flashcards