fruktkungen

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Denina Johansson - 8 mars 2011 21:42

Hula Hula!


Efter träningen så gick jag och mamma och handlade,vi handlade blandannat semmelbröd för att göra semlor och när jag kom hem så gjorde jag semlor till syrran och broschan, och själv klart till mig själv  

         Fina va?

Det här blir i alla fall mitt sista inlägg för idag men imorron så blogga jag mer,jaja måste gå ner nu,god natt  (Jag säger god natt nu så slipper jag att göra det sen  )

Av Denina Johansson - 8 mars 2011 18:27

Garttis på semelsdagen  

  


Av Denina Johansson - 8 mars 2011 17:05

  


OMG! Jag länktar efter att gå runt i solbrillor i solen och lysna på den här låten,YEY!

''to night, nananana''  Och när vi var i spanien 2010 kan inte säga med ord hur sjukt mycket jag längtar tillbaka och vara med dom personerna jag har varigt med,och det vet jag att jag inte är ensam om eller hur?  Länkter som bajskorven  

  





Av Denina Johansson - 8 mars 2011 16:25

  

'' Är du snäller så kan du få en liten outfit att titta på ''  

 Ny tröja från gina trico, linne zara och byxor H&M  

Av Denina Johansson - 8 mars 2011 07:34

Hula Hula!


Om 10 minuter drar jag mig mot skolan. Är jätte sugen,NOT! Men i alla fall så ska det bli kul att träffa alla kompisar för det är ju dom som jag har saknat och inte arbetet  Så det ska bli kul att få träffa alla dom. Men nu så måste jag ta på mig byxor, jag har gått runt i mjukisar hela morgonen medans mina byxor torkar,jag tvättade nämligen dom igår och torktumlade dom på morgonen men nu är dom torra  Jaja,haj då på er så hörs vi sen  


Dagens frukost: C- vitamin och en salami macka  

  

Ovido - Quiz & Flashcards