fruktkungen

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Denina Johansson - 16 mars 2011 20:57

  Nu blir det läggdags för mig jag är väldigt trött kan jag ju lungt lova och imorron så är det träning igen så nu är det bara att ladda baterierna, natti natti på er  

Av Denina Johansson - 16 mars 2011 19:24

Hula Hula!


Föe en liten stund sen så kom jag hem från fotbollen. Det gick inte super bra idag det kunde ha gått bätre men det får jag ta igen på söndag när det är cup  Jag kom hem duscha, drack lite te och nu så måste jag träna på engelskan så jag bloggar mer senare   hej så länge!!


 

Av Denina Johansson - 16 mars 2011 16:03

Hula Hula!


Här har ni bilden på chupis una som jag och min syrra pysslade med när vi var hemma hos mormor och morfar, jag vet inte om ni har sett att jag skrivig det men om ni vill se så kan ni kolla här  

  

Te quiero chupi!!  

Av Denina Johansson - 16 mars 2011 15:35

Hula Hula!


Jag kom hem för ett tag sen och just nu så sitter jag och kollar på O.C   Jag har inte så mycket att säga just nu förutom att jag snart är klar med mitt flygplan och jag är säker på att ni kommer att få se det under veckan om ni nu vill ? Jag tror att vi ska gå ner och handla snart men hej då så länge!  

  

Av Denina Johansson - 16 mars 2011 07:49

Hula hula! Igår när jag kom hem från träningen så dog jag jag var så himla trött Men jg kommer att blogga mer under dagen och efter skolan och det men nu så är jag snart i skolan så jag får blogga mer när jag kommer hem hej så länge:)

Ovido - Quiz & Flashcards