fruktkungen

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Denina Johansson - 11 mars 2011 23:03

Hula Hula!


Det här blir nog mitt sista inlägg idag, jag är bara så himla trött jag orkar nästan ingenting just nu tror jag, natti natti på er   

Av Denina Johansson - 11 mars 2011 19:28

Hula Hula!


Gud vilken fin dag det har varigt idag tycker inte ni det? När jag kom hem så hade jag öppet fönster i mitt rum och solen sken in, åååå jag vill ha sommar!!  Men i alla fall så har mammas gärster komigt och jag måste kolla om cheescaken har stelnat, hej så länge  

  

Av Denina Johansson - 11 mars 2011 19:25

 Dagens outfit har ni här! Jag han inte att fixa dagen outfit på morgonen så ni får den nu    

Av Denina Johansson - 11 mars 2011 16:39

Hula Hula!


Jag kom hem från skolan för kanske 1 och en halv timme sen. Men jag har inte bloggat för att jag var tvungen att baka cheescake till idag och den måste hinna stelna! Mamma ska ha tjej middag idag och jag hoppas värkligen att det hinner att stelna anars så e jag död och då blir det inge mer bloggande på fruktkungen  hahaha nee jag skoja bara  Men i alla fall så fick jag inte så goda nyheter i skolan idag så jag e faktiskt lite deppig men det tänker jag inte skriva om på bloggen, men jag kommer att göra det i framtiden, men det var jätte kul endå  

Och som tur e så är det FREDAG IDAG!! Så det ska bli skita nicigt asså. Och jag hoppas på att jag kan sälja något idag från mina smycken alltså  '' my litle stor in my room'' haha   Jaja nu så måste ja gå och handla åt mamma, fast hon var och handla idag men så glömde hon en massa saker, det är faktiskt ganska typiskt min mamma men jag älskar henne endå  Jaja hejssvejs se you later aligator,haha  

  



Av Denina Johansson - 11 mars 2011 07:28

Hula Hula!


Jag är nu redo för att dra mig till skolan,och jag har borstad tänderna också  Jag viste inte riktigt vad jag skulle ha som rubrik så det fick bli ''borstat tänderna'' haha  Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om just nu men när jag kommer hem från skolan så ska jag baka cheescake för att mamma ska ha tjej middag, men efter det kommer ni att få en dagens outfit för att jag hinner inte med det nu på morgonen  Jaja det var det nu så länge, hej hej  


  

Ovido - Quiz & Flashcards