fruktkungen

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Denina Johansson - 13 mars 2011 21:43

Hula Hula!


Det hät blir mitt sista inlägg idag, ska kolla lite till på bigbrother, sen så är det bums ner i sängen, skönt det ska bli  Jag tvättade faktiskt mina säng kläder idag hemma hos mamma men nu är vi ju hos pappa, men jag tvättade dom här förra gången så dom är rena dom med skönt  Jaja natti natti på er allesammans! 

  


Av Denina Johansson - 13 mars 2011 20:59

Hula Hula! 


Om ca en minyt så börjar big brother och det ska man ju självklart kolla på  Jag sitter och käkar på marabu, apelsin krokant heter den rätt så goo faktiskt  Jag vet inte om det här blir mitt sista inlägg idag,hmm.. det får vi se, jaja hej så länge   

     

Mmmm... marabuu!      

Av Denina Johansson - 13 mars 2011 16:45

Hula hula!! Just nu så sitter jag hemma hos mormor och morfar. Vi har käkat lite och jag och min syster håller på att målar och gör chupis una, vi avlivade han förra året och han fyller år imorron, saknar han jätte mycket men han finns me vart man än går, jaja bloggar mer senare hej så länge ;)

Av Denina Johansson - 13 mars 2011 12:42

Hula Hula!


Jag är nog sämst i hela världen på att koka makaroner eller att steka köyy bullar... Jag lyckas alltid mad att makaronerna blire överkokade och att köttbullarna blir brända åååååå!!Rackarns!

Av Denina Johansson - 13 mars 2011 12:20

Hula Hula!


För en liten stund sen så kom jag hem från min fotbolls träning, och direkt när jag kom hem så var det bara att hoppa in i duschen, jag var värkligen svettig!   Men det är bra då vet man att man har gjort bra ifrån sig  Men men nu ska jag käka makaroner och köttbullar!  

  

Ovido - Quiz & Flashcards