fruktkungen

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Denina Johansson - 7 mars 2011 22:14

Hula hula!Jag tänkte bara säga god natt och att det här blir mitt sista inlägg idag :)Imorrpn är det skola och jag ska vara pigg som en ärta, ska sätta alarm och så fåt vi se om jag kommer upp den tiden :) god natt på er!

Av Denina Johansson - 7 mars 2011 20:24

   Det var en väldigt bästemd korv det,hahaha  

Av Denina Johansson - 7 mars 2011 20:13

Hula Hula!


Idag så åkte ju jag mamma,Pauline och Jennifer in till stan och det har varigt jätte ruligt  Rolig och skrattig dag! Och det första vi skulle göra var att lera upp det där stället med pocky. Men det hittade vi inte så vi gjorde lite andra grejer, tills vi kom till en gata med en massa ''asia shoppar'' Då gick vi in i en utav affärerna, och det var så massa olika täcken  och texter på alla burkar så jag blev typ jätte förvirrad   Tills Jennifer säger:

- Här!

''Haleluja haleluja''

 Mina pockysar! Så nu så har jag köpt två smaker,choklad och jordgubb  Men chokladen blev jag lite besviken på faktiskt där slog lungt mikadon den! Men jordgubben var helt nice bajsig  Och här kommer lite av shoppingen:

        Har en sån där svart också men endå  

Av Denina Johansson - 7 mars 2011 10:19

Hula Hula!


Lärarna på min skola sätter alltid studiedagar direkt efter lov! Varför är min fråga? Det ät säkert rektorn som ska göra något den dan och inte kan jobba,eller så är hon bortrest eller nåt och kommer hem idag,hmm...??  I alla fall, idag så ska jag, mamma Pauline och Jennifer åka till stan,och då så ska jag testa på ''pocky''  Och idag på morgonen så har jag letat vart inne i stan man kan köpa pocky och då hittade jag en affär som heter omi food eller nåt,men i alla fall. Och då läste jag lite om pocky, och då var det en tjej som hade komenterat en annan tjej och sa: '' jag är inte direkt ett pocky fan som vissa andra, för att jag gillar inte bismaken'' ???? vad är bi smak? Om någon vet vad bismaken i pocky är så kan ni slänga in en komenter och säga det för att jag blev faktist lite osäker där? Oki ska fixa mig lite. snart kommer Jennifer och då så ska jag, Pauline och Jennifer hämta mamma på jobbet, eller ja inte direkt Hej så länge bloggar mer sen!

   Google.se

Ovido - Quiz & Flashcards