fruktkungen

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Denina Johansson - 14 mars 2011 22:03

Hula Hula!


tänkte bara säga god natt känner mig trött och imorronn så ska jag upp tidtigt så natti natti på er allihoppa  

  

Av Denina Johansson - 14 mars 2011 21:12

... att göra klart mitt flygplan, ni kanske läste det i ett inlägg som jag skrev för ett tag sen? När jag satt ock pula med ett plan anars så kan ni se här   Hur som helst så köpte vi färg till planen idag, och ett annat plan som vi kan sitta och pula med. Och ni kommer att få se resultatet under veckan  Jaja ska hoppa in i duschen nu men jag kommer att blogga mer senare i alla fall så kommer jag att säga god natt, jaja inn i duschen nu, hej hej  

        

Av Denina Johansson - 14 mars 2011 16:25

Hula hula! Just nu så är vi på väg in till stan, vi ska käka och ha det gött :D Pappa fyller ju år idag så då tänkte vi käka ute :) Jag tror att det blir kina?? Jaja mer bloggande senare kolla in då! ;) hej hej :)

Av Denina Johansson - 14 mars 2011 07:21

Hula Hula!


Godmorgon på er, har ni haft en bra morgon? Det har jag  Idag fyller min pappa år så att på morgonen så fick jag och min syster fixa en massa saker, vi fixade tårtan, alla paket och blommorna så klart, så sjöng vi och pappa blev jätte glad för allting, alltså all presenter och tårtan och de  Och jag och mmin syrra gjorde faxtist tårtan igån innan vi åkte till pappa och då stälde vi den bara ute på balkongen så att han inte märkte, nicigt och ikväll ska vi ut och käka    Jag älskar när folk fyller år! Det är så roligt att fixa för andra tycker inte ni det också?  Jag och min syrra ska aldeles strax ta bussen så jag får blogg mer senare, men ha en fortsatt skön morgon, hej hej   GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!    

     

Ovido - Quiz & Flashcards