fruktkungen

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 23:28

Hula hula! Det får bli en mobilblogg inna jag går och lägger mig för att internet krolgla. Imorron i alla fall så ska jag blogga om en rolig grej men det får ni se imorron :) Men nu så måste jag släcka innan min syrra får damp på mig ;) God natt :)

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 22:43

Hula Hula!


Jag har smakat på macarons en gång i London,en grön. Och jag kan väll inte säga att det var det bäste jag har ätigt,men men man kan väll alltid gjöra dom godare om man gör dom själv Så det vill jag prova någon dag men det är nog svårt, men det lär jag ju se då,hej hej  

  




Av Denina Johansson - 2 mars 2011 21:09

  

Jag lovar det här är världens finaste häst,å juste haha jag bjuder på den här  

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 21:02

Hula Hula!


Jag och min syrra kom hem för en liten stund sen,vi var ju hos mamma och kollade till Saga,och när vi väl var där så träffade vi jennifer också, så käkade vi med henne Vi hade roligt som vanligt!Haha, i alla fall så sitter jag och kollar på old school nu, vad gör ni? 


Bloggar mer snart!


  

Hahahaha!

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 16:48

Hula Hula!


Just nu så håller jag på att fixa mig. Jag och min syrra ska dra hem till saalem för att kolla till katten Saga och för att ''hänga'' lite hemma hos mamma   Mamma har nämligen åkigt till Paris och ingen är med katten förutom min bror men han jobbar så då ska vi göra henne lite sälskap annars så ska det vara lungt. Jaja vi ses väll lite senare här på bloggen, hej hej  

  

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 14:51

Hula Hula!


Skit asså, jag vaknade kvart i ett idag! Jag hatar att gå upp så sen men det kan endå vara skönt på samma gång. Jag menar hela dagen går så fort då. Som nu,nu är den snart tre liksom och jag har varigt uppe i två timmar! Jag gick upp och började att göra lunch, trevligt  


Dagens lunch:

Och typ lite efterrätt kan man säga  

   Jag bloggar mer senare, ha det bra  

Ovido - Quiz & Flashcards