fruktkungen

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Denina Johansson - 6 mars 2011 21:00

Hula hula!OO NOO!! Jag gick in på sidan där jag beställde choklad skalet ni vet? Ni har kanske sett det i ett av inläggen dom jag har skrivigt :) men i alla fall, jag gick in på sidan och såg att det fanns ett annat choklad skal och då gick jag in på 3g/gs och då så ser jag att det skalet som jag har beställt finns där och jag har iphone 4 så det passar ju inte!! Oh så går jag in på länken iphone 4 och då hittar jag det nya skalet där, alltså har jag beställt fel!!!! Ooooo!! Rackarns! Jaja nu så ska jag fortsätta att kolla på big brother hejssvejs ;)

:)

Av Denina Johansson - 6 mars 2011 19:13

Hula Hula1


Herrre jösses vad jag har ont i armarna! Jag har mockat och fixat hela dan igen  Snacka om att det suger tag i armarna! Men i alla fall, för en liten stund sen så kom jag och min syrra hem till mamma och åt en god middag, och så fick jag och min syrra lite grejer av mamma,hon har nämligen varigt i frankrike och sett en massa roliga saker som jag också vill se  Men men har mamma det bra har jag det bra!  Jag har i alla fall haft ett grymt sportlov och imorron så drar jag mamma och pauline in till stan,och då så ska jag köpa pocky asså,har ni smakat det? Det har inte jag men när jag mamma, Pauline och Cassandra var i madrid så gick jag runt och åt på ''mikado'' dom sista dagarna,men jag tror att det smakar ganska lika?  

  

VS

  

Aaa eller same same??  

Av Denina Johansson - 6 mars 2011 09:55

Hula Hula!


Förlåt att jag inte bloggade mer igår, men jag hade jobbat hela dagen och när jag kom hem så dog jag på en gång  Haha, jag var så himla trött asså! Jag vet inte vad jag ska skriva mer just nu jag ska nog käka snart  Men jag bloggar mer senare,hej hej!  



Ovido - Quiz & Flashcards