fruktkungen

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Denina Johansson - 4 mars 2011 21:50

Hula Hula!


Jag kommer inte att blogga mer idag så jag säger god natt nu,men jag kommer att blogga mer imorron,natti natti på er  


Av Denina Johansson - 4 mars 2011 19:22

Hula Hula!


Nu är vi äntligen hemma och jag fick låna syrrans dator,så jag passade på att blogga snabt 

Idag:

Vi gick upp tidigt för att rida och fixa sen så åkte vi och handla,sen vidare till hornbach för att köpa lite sladdar  Och nu så är jag hemma och ska snart käka,sen så blir det lets´dance,dannannanana  Nicigt,så det blir en lungn kväll. Imorron så ska vi rida igen så då blir det att gå upp lika tidigt igen,trevligt! Jaja nu så ska jag hämta min pappas kläder ibilen,så vi hörs sen hej så länge!  

  

  

Av Denina Johansson - 4 mars 2011 18:04

Hula hula! Just nu så sitter jag i bilen på väg hem men innan vi åker hem så ska vi stanna till på hornbach (vet inte hur det stavas, hoppas att ni fattar;) ) och köpa några sladdar :) men i alla fall så har det varigt jätte kul idag, jag har mockat och fixat en massa grejor och ridigt, och imorron så blir det rida igen och städa en massor jag och min syrra ska nämligen städa ett helt stall ;) det får vi se hur det går :) nej men det går nog bra det! Jaja jag har inte så mycket att säga just nu men jag kommer att skriva mer senare så kika in då ;) hej så länge!

Av Denina Johansson - 4 mars 2011 14:44

Hula hula! Idag så gik det jätte bra att rida :) bättre en förra gpngen i alla fall :) och jag hade samma häst som jg hade föra gången oh då viste jag hur hästen va :) Den hette champis :) coolt namn! Min syrra fick därimot en annan häst en vad hon hade andra gången. Men men, just nu så sitter jag pch gör ingentin jag ska nog gå ut snart, vem vet ;;) jaja jag har inte så mycket att säga just nu men jag bloggar mer senare :) hej hej!!

Av Denina Johansson - 4 mars 2011 08:30

Hula hula! Jag vaknade halv åtta idag, men var skit trött fast det är ju inte konstigt om man vaknar efter tio varje dag?;) jag känner mig faktiskt jäkligt pigg och det känns jätte skönt :) men i alla fall så sitter jag i bilen nu, vi ska ju rida? :) så jag kommer att få sitta här ett tag till, men jag bloggar mer senare.Ha det bra så länge :D PS: bra väder idag!! Skönt :)

Ovido - Quiz & Flashcards