fruktkungen

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Denina Johansson - 22 mars 2011 21:46

Hula Hula!


Åhh, gash vad jag är trött asså! Träningen var hård idag! Men det är skönt, och det visar sig efter ett tag också, haha  Men nu så ska jag fixa lite vi ska nämligen bada med klassen imorron och jag måste paka ner alla grejer nu annars så kommer jag att glöma alla viktiga saker. Och det får inte hända, och så ska vi ju bada runt tio tiden och då är det enu viktigare   Haha det blir mitt sista inlägg för dagen men imorgon så kommer jag att lägga ut schema grejen som jag skrev ni kanske har sett det?? Men i alla fall nu så ska jag ladda om batterierna för att imorron är det träninge igen, fotboll! Wihuu! Länktar förutom att mina skor är för små, men men det får va, jaja natti natti på er 


     

Av Denina Johansson - 22 mars 2011 18:18

Hula Hula!


Om ni undrar vad jag har hållt på med ungäfer sen jag kom så har jag pluggat  Jag kollade på klockan nyss oh såg att den var ganska mycket så jag får plugga mer sen jag ska ju träna om ca en halv timme Jg kommer att göra ett veckans schema sen, men det kanske inte blir idag, i will see Jaja ska göra en snabb skoluppgift innan jag drar och byter om så jag får blogga mer sen, hej så länge 

      

Av Denina Johansson - 22 mars 2011 12:03

Hula Hula!


Just nu så sitter jag i biblioteket vi ska vara hära halva lektionen och läsa böker och grejer  Inte mitt favo ställe direkt asså, jag gillar inte att läsa så mycket men det händer att jag gör det ibland. Men men inte mer just nu för att om min lärare kommer så kommer jag att bli halshuggen men jag bloggar mer när jag kommer hem, hej så länge    

Ovido - Quiz & Flashcards