fruktkungen

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Denina Johansson - 12 mars 2011 22:00

Har bara en sak att säga: nneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj inte sade det skule ju vara danny som skulle vinna faaaaaaaaaaaann!!!!

Av Denina Johansson - 12 mars 2011 21:26

Hula Hula!


Jag mobilbloggar mer senare bateriet är snart slut påd en här dator, ses sen!

  

Av Denina Johansson - 12 mars 2011 21:06

  

Vem vill ni ska gå till Eurovision songcontest?

Av Denina Johansson - 12 mars 2011 12:55

Hula Hula linon hjula!


God eftermiddag på er  Jag vaknade upp för ett tag sen och duscha och fixade mig. Och vi ska alldeles strax dra till sikla, vi ska lämna min broscha och mamma ska kolla på en väska som hon här sett sen så ska vi dra vidare till min moster i Solna, det var allt just nu men jag skriver mer sen, hej så länge  

Ovido - Quiz & Flashcards