fruktkungen

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Denina Johansson - 15 mars 2011 17:53

Hula hula! Jag måste göra ett inlägg via mobilen nu för att bloggen krongla så jag får blogga mer när jag kommer hem sen hej hej så länge ;)

(Y)

Av Denina Johansson - 15 mars 2011 17:29

Hula Hula!


Idag så får jag åka själv till träningen och jag hittade en parfekt tid så att jag inte kommer försent till träningen  Den börja sju så det satt ju bra, nu slipper jag tänka på det  

   Yey!

Av Denina Johansson - 15 mars 2011 17:26

Hula Hula!


Om ni undrar varför inläggetdär nere tog så långtid att publicera är för att jag så det nu att jag inte hade lagt ut det på bloggen, jag är inte sölig på att laga mat förstår ni! eller ja kanske en gnutta  

Av Denina Johansson - 15 mars 2011 16:29

Hula badula!


Yey!  Köttbullarna plev parfekt och makaronerna super, ''men'' makaronerna kanske blev en gnutta gårda, men det var parfekt en då!  Jag gjorde det, jag lyckades utan att få brända köttbullar eller att vattnet på makaronerna koka över, eller att makaronerna blev överkokta, I like  Hahaha, föresten så mår jag super idag det är ju skita fint väger idag!!!!     Ses senare kika in då  


Av Denina Johansson - 15 mars 2011 15:37

 

Hula Hula!


Ungefär så här ser mitt schema ut den här veckan  Jätte mycket träning men allt sak jag gå på, och om ni undrar vad beach cup är så är det en fotbolls cup som jag och laget ska vara med på   Det är inomhus och det är 25 cm sand och 24 grader varmt där inne så det ska bli skit kul! Juste man ska vara barfota och bara ha skjorts och kortarmad på sig, åå vad jag länktar efter det, jag kommer att få en liten känsla av att sommaren snart kommer tror jag, jag vill bara ha sommar sommar och mer sommar!!  Jaja nu så ska det lagas mat, köttbullar och makaroner SOO DOOD STYLE  

Av Denina Johansson - 15 mars 2011 07:32

Hula Hula!


Jag och min syrra ska dra oss till skolan idag, men idag så får vi skjus så att det blir nice  

Bajs, bajs bajs, gissa vad?? Idag så har jag matte prov! Och det är inte direkt min goda sida i skolan om man säger så...Men i alla fall så får det gå hur det går  Jaja nu så måste jag fixa det sista men vi ses ju senare här på bloggen så kika in då  Hej då så länge!

  

Ovido - Quiz & Flashcards