fruktkungen

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Cheescake :P

Av Denina Johansson - 11 mars 2011 16:39

Hula Hula!


Jag kom hem från skolan för kanske 1 och en halv timme sen. Men jag har inte bloggat för att jag var tvungen att baka cheescake till idag och den måste hinna stelna! Mamma ska ha tjej middag idag och jag hoppas värkligen att det hinner att stelna anars så e jag död och då blir det inge mer bloggande på fruktkungen  hahaha nee jag skoja bara  Men i alla fall så fick jag inte så goda nyheter i skolan idag så jag e faktiskt lite deppig men det tänker jag inte skriva om på bloggen, men jag kommer att göra det i framtiden, men det var jätte kul endå  

Och som tur e så är det FREDAG IDAG!! Så det ska bli skita nicigt asså. Och jag hoppas på att jag kan sälja något idag från mina smycken alltså  '' my litle stor in my room'' haha   Jaja nu så måste ja gå och handla åt mamma, fast hon var och handla idag men så glömde hon en massa saker, det är faktiskt ganska typiskt min mamma men jag älskar henne endå  Jaja hejssvejs se you later aligator,haha  

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards