fruktkungen

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

:P

Av Denina Johansson - 22 februari 2011 20:29

Hula Hula!


Jag kom nyss hem från träningen,och ska aldeles strax duscha. Jag är lässen att det inte blev så himla mycket bloggande idag,och ev så kommer jag att lägga ut bilderna på smyckerna lite senare,men det får vi se? Jag är i alla fall skita trött och jag ska lämna över dator till min syrra,eftersom det är hennes så har jag bara en viss tid på mig,men när hon är klar,så kanske jag kan lägga ut bilderna,men det får vi se,kommer i alla fall bli en mobilblogg innan jag går och lägger mig. Men så länge så vill jag önska er en trevlig kväll,puss på er 

  

 
 
Ingen bild

milly

23 februari 2011 15:07

vad coola saker du gör hela tiden

Denina Johansson

23 februari 2011 21:36

Tack så mycket :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards