fruktkungen

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Morgon dagen :)

Av Denina Johansson - 28 februari 2011 21:44

Hula Hula!


Imorgon så ska jag sova ut och lite senare på dagen så ska vi åka iväg med pappa,om jag har förstått rätt? Men i alla fall så hoppas jag att ni gillar det nya smyckerna som jag har gjort? Själv så blev jag i alla fall väldans nöjd   Men jag är lässen för dåliga bilder,det är det att min kamra är en utomhus kamra så den vill gjärna ta med bilxt så det är därför man inte ser så bra,men den här gången så samarbetade min kamra ganska bra med mig endå,tycker inte ni det också?  Jag skriver nog ett ''just nu'' inlägg lite senare,ha en trevlig kväll så länge!  


  

Jag har ätigt tre styckna såna här idag,kanske inte så bra,om ni förstår vad jag menar?  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards