fruktkungen

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Morgonblogg :P

Av Denina Johansson - 9 mars 2011 07:31

Tänkte börja att visa dagensoutfit   Det blev inte direkt en jätte bra bild men ni ser ju i alla fall hoppas jag? Outfit: Min andra nya tröja från gina trico,byxor, linne  och sist men inte minst två nitarmbband 

Idag så blev jag klar kvart över sju och det var jätte skönt för att då har man tid till lite annat som blogga tex.  Men jag ska i alla fall börja skoldagen med att gå på elevensval och där har jag syslöjd och jag håller på att göra en asa grym kudde som ni kommer att få se senare här på bloggen,och efter det så har jag franska    Sen efter det vet jag inte riktigt vad som kommer,men endå. Nu så måste jag kila iväg men vi ses senare   Hej så länge!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards