fruktkungen

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Gash vilken dag! lite läskig!

Av Denina Johansson - 10 mars 2011 20:45

Hula Hula!


Idag:


Dagen började med att jag gick upp en skaplig tid ocg jag fick tid över till att blogga,,sen så drog jag till skolan  Det var en nicig dag i skolan,men på idrotten så skulle vi hoppa över plintar med en typ trampolin och då så skulle vi hoppa gethopp eller vad det heter. Och då skulle min kopis hoppa, men då typ halkade hon på trapolinen så att hon åkte in i plinten och tappade luften ( det såg jätte läsktigt ut ) och då skulle våran idrotts lärare hjälpa henne men hon svimmade så då fick min idrotts lärare bära bort henne och mitt hjärta gick verkligen i hundra kan jag lova! Och jag hoppas att hon kan komma till skolan imorron och att hon kryar på sig  Sen efter idrotten så var dagen slut som tur var,och då gick jag hem och käka lite mellis sen så kom Jennifer och Pauline  Och efter ett tag så åkte vi till stallet för att min syrra skulle rida och då hängde även jennifer på. Efter det så åkte vi och lämnade Jennifer och så åkte vi vidare hem. Jag bytte om och fick gå ut i snöstormen/regn och vinden för att innan så skulle jag hämta ut mitt skal. Sen så hade jag 12 min på mig att gå till träningen men från centrum så tar det en minut så där väntade jag med mina kompisar tills träningen börja,träna  Gick hem och då hade också vädret lungnat sig! Och jag ska använda 3g/gs skalet tills jag får iphone 4 skalet tänkte bästella det idag. Det är kameran som inte passa så jag kan inte ta kort,eller jag kan men iphone 4 kamran och 3g/gs kamran är olika så därför går det inte, men annars så passar den parfekt i själva skalet  När jag kom hem så dushade jag och nu så sitter jag här och skriver det hät långa inlägget! Men kolla in senare för att jag ska visa skalet och kudden som jag har gjort på syslöjden (elevensval).

Och lite annat så vi ses senare på bloggen hejssvejs  


Hur har eran dag sett ut???  Glöm inte fråge stunden som slutar ikväll!!


  

 
 
Ingen bild

Spirit

10 mars 2011 22:24

Du är cool! Hur långt ska du gå med alla dina påhitt?? Du har alltid något på gång när jag kollar i din blogg. Den roligaste bloggen jag vet. Tack för alla tips och info du lämnar :-)

Denina Johansson

11 mars 2011 16:37

Hahaha tack så mycket :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards