fruktkungen

Alla inlägg under april 2011

Av Denina Johansson - 17 april 2011 20:54

Hula Hula!


För en liten stund sen så kom jag hem genom dörren. I´m number 4 är en utav dom bästa filmerna jag har sett, se den vad ni en gör!  Så himla bra film jag kommer att rekomendera den till alla jag ser jag lovar, men nu blir det BB   Det blir det sista inlägget idag men jag bloggar mer imorgon, ha det gött och natti  Men ni kan kolla trailern här nere!


Av Denina Johansson - 17 april 2011 16:48

Hula Hula!


Det har redan avslöjats! Vi van med 6 - 2  Jag sa ju att dom skulle åka på stryk! Jag stog i mål och i början av matchen så släppte jag in två mål och det stog 0 - 2 men det vände lika snabt det  Men jag bjöd på dom två målen, bra jobbat RSF!!     


Av Denina Johansson - 17 april 2011 16:41

Hula Hula!


Typ fem i fem så ska vi dra till herron och hämta ut våra biljetter till " i´m number 4 "   Ska bli grymt kul att se den värkar skit bra, but we will see   Jaja men nu ska jag göra mig i ordning och jag bloggar mer när jag kommer hem. See you later aligator  

  

Av Denina Johansson - 17 april 2011 16:24

Hula Hula!


Gissa vem som van?  Jag tänker vara taskig och inte bäretta  Hahaha jag kom i alla fall hem för en stund sen och hoppa in i duschen. Skönt förutom att tvålen gick sönder  Men under veckan så ska jag köpa en ny till pappa  Jag stog i mål idag föresten  Skit kul tycker jag gick ganska bra faktiskt MEN... Bloggar mer sen!


  

Av Denina Johansson - 17 april 2011 12:28

Hula Hula!


Nu sås ka jag ta mig en macka och göra mig i ordning. Sen så drar jag till samlingen 13.15 men jag bloggar mer senre  Puss på rumpan!

  

Av Denina Johansson - 17 april 2011 11:16

Hula Hula!


Asså vad irriterad jag blir på bloggplatsen ibland! Om ni kollar inlägget där nere så ser ni en bild med en Mer eller hur? Och ni tänker säkert ´´ varför lägger hon ut en Mer bild? ´´ Jo jag hade faktiskt skrivigt en undertext där det stog ´´fast den här Meren åkte ner i min mage i alla fall   ´´

Ne men nu vill inte bloggplatsen visa den undertexten!? Asså ibland undrar men faktist?  

Jaja då vet ni, eller ni kanske ser undertexten? Jaja jag ser det inte och det är lite weird?  


  

Av Denina Johansson - 17 april 2011 10:45

Hula Hula!


Jag vaknade för en liten stund sen och gick upp och käka lite frukost. Jag var inte alls hungrig, och det gör det enu jobbigare att käka, men jag gjorde det endå bara för att om en stund så har jag match  Och idag ska det bli revansch, I hope?  _


  




Ovido - Quiz & Flashcards