fruktkungen

Alla inlägg under april 2011

Av Denina Johansson - 5 april 2011 19:58

Hula Hula!


Hej och sorry för att jag inte har bloggat jag försökte att mobilblogga men men det gick som det gick  Jag har typ hållt på att fixa en massa grejsor hela dagen och sen så åkte jag med till stallet där min syrra red  Efter stallet så käkade jag på Macdonald´s (vet inte hur det stavas) och jag är mätt som en pankaka! Jag tänkte just gå ut och springa men jag vet inte riktigt mamma tycket att det hade blivigt lite för sen och det duggar lite. Men men det får vi ta nån annan dag. Imorgon så ska jag i alla fall till min gudmors jobb och sälja lite smycken så det kommer nog inte att bli så himla mycket bloggande direkt efter skolan bara så att ni vet, jaja det var allt just nu men jag bloggar mer snart, hej hej    

  Det här är några armband som jag kommer att sälja imorgon, från min affär  Fina va?

Av Denina Johansson - 4 april 2011 21:27

Hula Hula!


Nu så har vi lämnat kussinerna och jag ska ner och hoppa in i dushen sen så ska jag ta det chill och kolla på BB  Jag är verkligen super trött ska fan lägga mig tidigt idag  Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag får skriva mycket mer imorgon i stället, jaja vi ses då, hej hej och natti  

 

Av Denina Johansson - 4 april 2011 20:27

Hula Hula!


Äntligen så har kassan komigt pappa lämnade den idag, men självklart skulle mamma och pappa lura mig att han hade solt den till någon annan?  Haha, men jag tycket väll att det var lite konstigt? Jag menar när man har vunigt ett bud på trader så kan man inte bara sälja den till någon annan. Men i alla fall så är det lite problem med knapparna man kan inte trycka ,men allt annat funkar  Jaja nu ska små kussinerna lämnas hos deras pappa men jag bloggar mer senare, hej hej!!

    

Av Denina Johansson - 4 april 2011 14:53

Hula Hula!


Jag får göra ett snabt inlägg nu för att jag ska aldelesstrax gå till gitarren som börjar 15.20 så jag har ca 15 minuter på mig  Dagen började med i alla fall att jag bloggade som ni kan se i inlägget där under sen så drog jag till skolan, lika måndagstrött som vanligt  Men sen på rasten så ramlade jag så jag har typ två jack i handen, autch!  Men så ringde mamma idag också och sa att vi hade vunigt budgivningen så att jag kommer kanske att få hem kassan idag, yes yes! Om pappa hinner att hämta den  Jaja nu så ska jag bara spela igenom gitarrläxan sen så drar jag men jag bloggar mer senare hej så länge!  

  

Av Denina Johansson - 4 april 2011 07:32

Hula Hula!


Gogmorgon! Vilken pers att gå upp asså! Det e så jobbigt, för att man vaknar ligger man så himla bra i sängen, för att när man går och lägger sig vet man inte riktigt hur man ska ligga?  Men mistolka inte mig nu? I alla fall nu så ska jag gå och borsta nötterna sen så ska jag dra till skolan. Men jag kommer att blogga mer när jag kommer hem, hej så länge  

Och vi har haft problem med att logga in på tradera, men det ser bra ut  


  

Av Denina Johansson - 3 april 2011 21:17

  Dom hära armbanden kommer att bli hetast i sommar, hos mig i alla fall  Snygga va, fick dom av mamma idag  


Det värkar som om att kassan börjar att närma sig!!! Yiihaa längtar ska ni veta  Och jag sålde lite idag i alla fall, 255:- på tio min, nice då e man lite rikare  Och på onsdag så ska jag sälja lite till, då ska jag till min gudmors jobb så då ska jag sälja lite till hoppas jag på i alla fall  Jaja nu så ska jag ner och hoppa in i duschen sen så är det BB men jag bloggar mer imorgon så vi ses då! Säger god natt nu,natti på er allesammans  

Av Denina Johansson - 3 april 2011 19:45

Hula Hula!


YES! Nu så har jag budat på en kassa på tradera och förhoppnings vis så blir den min!  

Ni annar inte efter allt letande efter en kassa så har jag äntligen hittat den rätta, men jag ska inte vara allt för glad efter som att budningen slutar om 4 tim och 4 min. Men jag känner på mig att jag kommer att vinna för att det är ingen annan som har budad  Hahah yey! Idag om 4 tim och 4 min så kommer jag att få veta om det är jag som kommer att vinna eller inte men ni får önska mig lycka till  Men nu så ska jag hålla ögonen öppna, bloggar mer senare!

  

Ovido - Quiz & Flashcards