fruktkungen

Alla inlägg under april 2011

Av Denina Johansson - 3 april 2011 18:13

Hula Hula!


Sitter och letar efter kassaaparater? Har nån något bra förslag påå vart jag kan hitta en kassaaparat???

  dun dun dun!

Av Denina Johansson - 3 april 2011 17:21

Hula Hula!


När vi kom fram till cocco butiken så var den stängd så det blev inga coola smycken för mig idag  Jag ville ju så himla gärna dit ju!

  


Av Denina Johansson - 3 april 2011 12:47

Hula Hula!


Godmorgon på er allesammans!  

Jag har faktiskt varigt vaken väldigt lång tid nu på morgonen, jag vaknade runt 9 tiden   Men jag orkande inte ta på datorn. För att när jag vaknade så började jag att designa ett par helt vita naglar som jag hittade i en korg som jag har i mitt rum Temat blev: frukt! Jag har gjort ena handen och jag får ta och göra den andra handen nån annan gång   Men om en stund så ska vi köra min broscha till jobbet sen så drar jag mamma och pauline in till stan!  Skit nice jag ska nämligen besöka en butik på söder tror jag, dom har jätte coola smycken där  Ja i alla fall det som jag har sett på deras hemsida?


Men i alla fall när vi kommer hem så drar vi till ishallen och kollar på en uppvisning som våra kompisar ska ha, efter det så kommer det några som ska köpa lite ringar av mig  

Det var en kort förklaring av hur min sag kommer att se ut, men jag kommer attg blogga mer under dagen sen, hej så länge  

 

Av Denina Johansson - 2 april 2011 15:53

Hula Hula!


Idag så vaknade jag faktiskt runt tio  Och käka sen s¨å drog vi till skhlm och där så köpte pappa ett nytt iphone skal och nya skor till mig sen så köpt vi också ett nagellack, skita snygt är det, love it  Men det delar jag och min syrra på, men tack för alla fina saker världens bästa pappa  

       


<3

Av Denina Johansson - 1 april 2011 22:14

 Natti natti  

Av Denina Johansson - 1 april 2011 22:02

Hula Hula!


Just nu bb på tv 11!   Jag kommer inte att blogga mer för dagen men jag ska försöka att blogga mer imorron men innan jag ska förtsetta att kolla på tv så ska ni få se nån bild  

         

Av Denina Johansson - 1 april 2011 21:16

 Hula Hula!


Idag så har jag inte bloggat så mycket. För att direkt efter skolan så drog vi ut till åkersberga  

Och vi fixa lite, mocka och greja  Och jag blev tranpad och jag såg nu för en stund sen att jag har fått en blodblåsa på tån,ajajaj  Men det är inte konstigt? Jag hade liksom uggs som vi köpte i London för 5 pund och dom var jätte tunna där fram  Och 5 pund motsvarar typ 50 :- Så jag kan tänka mig att det inte är så himla bra kvalitet på dom? Men men det gick som det gick  Men lite senare så kommer jag att lägga ut lite bilder från idag, men nu så ska jag duscha, så jag bloggar mer senare  

 

Ovido - Quiz & Flashcards