fruktkungen

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Denina Johansson - 3 januari 2011 23:21

Hula Hula!!


Jag är väldigt sugen på någon av dessa ska ni veta,så himla coola.Men jag vet inte en berlock kostar 348 kr,så jag vill nog spara lite pengar till  Men jag kommer nog att bästella nån...Skulle vara jätte fint med en fet kedja och så hänger den dår liksom på kanten av själva kedjan,skit fint!Jag gillar att bästella saker på intenet,busigt va?  

    

                          

                          

       Då ska liksom belocken hänga ungäfär vid hjärtat och vid jiet,det skulle bli snyggt  


Av Denina Johansson - 3 januari 2011 17:56

              

Av Denina Johansson - 3 januari 2011 13:23

Hula Hula!Just nu så sitter jag och väntar förns att tandläkaren ska komma.Min syrra ska kolla sina täder :) Själv så gillar jag inte tändläkaren, jag tycker att det är lite läskigt. Men nu kom tandläkaren ha det gött ;)

Av Denina Johansson - 3 januari 2011 00:11

      

coola ;)

Ovido - Quiz & Flashcards