fruktkungen

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Denina Johansson - 13 januari 2011 21:13

Hula Hula!!


Jag läste för ett tag sen om världens största chokladkaka,ärligt kolla vad stor den är,undra vart man får tag på så mycket choklad?Tänk om man skulle smälta alltihopp,man skulle kunna fylla en hel swimingpool,omg värsta drömmen att få sima runt i ett choklad bad,att simma med öppen mun och bara svälja,mmm marabu Jag har inte så många bilder,men den här duger  Ha en nicig kväll!


      

 Jag skulle kunna tänka mig att det är i USA eller någonstan där dom gjort den,tänk vad stor den är asså!Ahh,drömmer....  

Av Denina Johansson - 13 januari 2011 21:00

Hula Hula!


Nu så är jag hemma från en jätte lång dag!Jag kan inte ens gå in på detalj för att då kommer inlägget att bli endag långt asså  Nee,jag skoja men det har varigt en jätte lång dag,som ni kan se här nere(altså inlägget där nere).Jag är lite trött efter all träning som jag har haft idag,så jag ska ta mig en dusch och sen bara chilla.Men jag kaske skriver ett inlägg om något coolt innan jag går och lägger mig,så ni får ta och besöka min blogg lite då och då,hahaMen här kommer en bild på hur min klippning ser ut,ha en fin kväll!Jag tycker att det blev perfekt,bästa frisören,hon ska alltid klippa mig från och med NU!Det är lite mörkt där uppe med det har med kamran att göra  

  

Av Denina Johansson - 13 januari 2011 20:05

Hula hula! Dag har det varigt en rakarns långdag. Först så var jag i skolan och hade värsta jobbiga idrotten som jag någonsin haft, men kul va det så jag ska inte klaga för mycket ;) Sen efter skolan så klippte jag håret och jag jag blev skit nöjd, jag kan lägga ut en bild när jag kommer hem för att just nu så sitter jag i bilen på väg hem från ridhuset och diskuterar fotboll med mamma, men jag är snart hemma så jag bloggar mer då ;)

Av Denina Johansson - 13 januari 2011 14:46

Hula hula!Jag hade nog den jobbigast idrotten man kan tänka sig! Jag hade boxning, asså jag trodde att mina armar och ben skulle ramla av! Men men det var jobbigt dom fasen!Men i alla fall så sitter jag här i rönninge och ska snart klippa mig. Min syrra håller på att slinga sin utväxt från förra gången hon slinga, och jag tänkte klippa topparna och formaa om mitt hår kanske? ;) Men jag tror ni vet hur jag är med klippning och eller ni kanske missa det ii ett spm jag skrev? Men men ni får önska mig lycka till på riktigt! För att hob som brukar klippa mig har slutat :( Men kag hoppas på att det går bra, wish my good luck! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards