fruktkungen

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Denina Johansson - 18 januari 2011 21:12

       

Jag insåg just hur gullig sengångaren är!Jag lånade en bok idag på biblan om rengnskogen och så såg jag sen gångaren så himla cool!Och så står det här``att den sover 16 timmar om dagen´´!

Kolla lendet,den ler ju hela tiden!  

        

Och vet ni vad? Varje sekund huggs der ner lika mycket av väeldens rengskogar som en hel forbolls plan!Varje sekund,tänk hur många som förlorar sina hem,det är som att någon skulle komma med stora maskiner och hugga ner våra hur,ååååå!Bara för att vi människor ska ha plats åt våra jäkla odlingar,tänk på alla fina djur istället,det är alltifrån fjärilar,skalbaggar,tigrar,gorillor,noshörningar och MYCKET MER!!Kan ni  fatta,jag kan knapt tro mina öron!!!Det är ju helt fu**ing sjuk!Det är tilloch med tveksamt om noshörningen kommer att finnas kvar om ett tag!Hjäl mig genom att ringa 279...Nä jag skoja men ärligt jag ska i alla fall tänka vad som är bättre för naturen och inte jag mår faktist lite dåligt av det här,för att jag tänker på hur jäkla fin naturen är där uppe,jag blir så jevla arg så ni fattar inte asså!!!!Och det är inte bara rengnskogar,polarisen smälter också!Fasen asså!!!

Vart ska alla isbjörnar med mera ta vägen,den frågan vill jag ha svar på!?Om bara jag kunde bästema!!

  

      

  

Aa,ni ser ju själva! för att vi människor sak ha våra bajs odlingar,jag tycker att dem kan dra till korven asså!

Jag vet inte om jag har missat någor nu,men jag hoppas så klart att ni som läser min blogg håller med mig?! Jag blir väldigt irriterad på dem människor som gör sånt här!Jag bloggar mer imorron,och hoppas att ni får en fin kväll,det gick bra på träningen föresten   Kommentera gärna och skriv vad ni tycker!


Av Denina Johansson - 18 januari 2011 15:22

Hula Hula!


Puuline och Jennifer ska baka maränger men paulin var tvungen att springa ner och handla för att hon glömde kolla om alla ingridienser fanns här hemma,typiskt pauline  Hahaha,men gott ska det bli!Jag ska i alla fall träna idag ska bli kul,och n så har min kompis börjat i min grupp,nice asså  Jennifer upptäckte nyss att jag ``råkat´´ ta sönder en ägggula,haha``råka´´ ha det bra!

  

Ovido - Quiz & Flashcards