fruktkungen

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Denina Johansson - 16 januari 2011 14:59

Hula badula ;)Just nu så sitter jag i bilen på väg in till skhlm för att min syrra ska fixa en klocka som hon fick:)sen så åker vi och hemtar min brosha, sen ska vi käka en god middag sen kommer pappa och hemtar oss hörs sen :)

Av Denina Johansson - 16 januari 2011 12:16

Hula Hula!


Vi ska snart ge oss iväg till skhlm för att fixa en klocka till min syrra,den var lite för liten.och sen så ska vi ge oss av till barkaby aoutlet  Och efter det så ska vi nog hemta min brosha på jobbet,men jag kommer att mobilblogga,jaja måste dra ses på bloggen  



  

Av Denina Johansson - 16 januari 2011 10:13

Hula Hula!


Idag på morronen så sjöng vi för min syrra,hon fick en massa grjer,det kan ni ju kolla på hennes blogg lite senare om ni vill.Jag ska i alla fall ta och kila iväg till köket nu för att äta en smarrig semla*mums*Och så kommer jag att blogga senare för att dagen är inte slut!  Men grattis på dig sistä!  Ha en bra morgon!

  

Mmm...marabu   

Ovido - Quiz & Flashcards