fruktkungen

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Denina Johansson - 14 januari 2011 23:26

Hula hula! Ahapp då blev det ingen pircing för min syrra då... För att killen på bluefox kunde inte ta i måt min syrra, fast vi hade bokat? Men vi ringde ett annat ställe och då kunde dom ta i mot henne imorron, så då får vi åka in till stan igen ;) Och när vi ändå var inne i stan så blev det ju lite shopping men det kommer jag att visa på bloggen imorron:) Jag har faktist varigt dålig på att uppdatera eller vad det heter? Jag har bara bloggat från mobilen idag och har inte ens rört datorn men jag lovar att det kommer att vara bätre imorron;) nu så ska jag i alla fall sova, god natt ! :)

Av Denina Johansson - 14 januari 2011 16:15

Hula hula!Just nu så sitter jag i bilen på väg inn till stan för att min syrra ska pierca sig i naveln inne på bluefox, ligger på gamlabryggargatan tror jag?:) men jag kommer att blogga mer senare, men ha det bra så länge;)

Ovido - Quiz & Flashcards