fruktkungen

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Denina Johansson - 8 januari 2011 20:01

Hula Hula :)Jag är fortfarande hemma hos vanessa och vi håller på att göra håren och just nu så håller hon på att göra håret och der kommer tup att ta 2 tim eller så och sen så är det min tur kul va?;)Nee men det har varigt kul vi har käkat och haft det bra jag kommer att blogga mer när jag kommer hem. Men till dess så önskar jag er en bra kväll ;)

Av Denina Johansson - 8 januari 2011 15:28

Hula Hula! Just nu sp sitter jag i bilen och glider fram på motor vägen ;) Jag har köpt tre saker i skärholmen och så har vi handlat kattsand och lite salad och så :) Så nu är vi på väg hem, vi ska hänta min syrra och så ska vi vidare till vanessa som fyller 16 ;) Det är nog det som kommer att hända vi kommer nog också bli kvar där ett tag, men jag kommer att visa mina sommar planer idag eller imorron , ha det bra;)

Av Denina Johansson - 8 januari 2011 00:45

Hula Hula!


 Idag så har jag i alla fall varigt hemma hos min moster och firat en mini julafton,jätte trevligt faktist.Hon hade gjort tailendsk mat men jag åt inte för att det innehöll räkor,blää!  Det var en spansk mini julafton som vi firade för att dom tre vise männen är som spaniens jultomte,eller ja barnens i alla fall  För att det var ingen jul julafton lixsom för den har vi ju redan firat,annars så skulle vi ha skinka på bordet  Men vi var i alla fall kvar där ganska lång tid,jag och min syrra körde det nya micel jacson spelet där på wii som man dansar till,så jäkla kul,jag svättades som en apa i alla fall,det körde vi med Leonardo vår kussin som är grym på att dansa,jag lovar!  Skit rolig kille!Men det var inte det jag skulle berätta om i det här inlägget,det var det att har ni någonsin sett en godisbjörn med hjärna?Coolt är det i alla fall!  

  

Av Denina Johansson - 8 januari 2011 00:23

Hula Hula!!


Okej jag vet inte om det typ är rätt trailer för att jag vågar inte att kolla,men kolla på den när ni vaknat eller nu om du vill asså,ditt val!  


Ovido - Quiz & Flashcards