fruktkungen

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Denina Johansson - 23 januari 2011 22:27

Hula Hula!


Maten var skit go och mormor och morfar har gått.Jag börjar käna mig lite trött så jag ska hoppa ner i bingen snart.Om jag ska samman fatta den här veckan så har den varigt grym och imorron så börjar skolan inte direkt vad jag har saknat efter den här veckan.Och ja som sagt så är det rubriken som seger allt om detta inlägg,ha det bra  


                            

      I mina drömmar...

Av Denina Johansson - 23 januari 2011 17:19

Hula Hula!


Nu så har äntligen mormor och forfar anlänt.Jag är jätte hungrig och hoppas på att få något i magen snart,vi ska käka curry tror jag och det kommer att sitta jäkligt bra,bloggar mer later  


Av Denina Johansson - 23 januari 2011 14:41

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och käkar på några vindruvor och allting käns prima,jag har gjort allt den här veckan som jag behövde,till och med så har jag gjort matte läxan som är tills på torsdag men jag kommer att lämna in den imorron  så det är nice asså  Och så har jag gått på alla mina träningar denna vecka,och så tränade jag fotboll idag på morronen och det känns skit skönt att komma igång igen  Och när jag hade tränat klart så hämtade pappa mig och vi köpte en korv för att jag behövde fylla magen,sen så åkte vi hem så att jag fick dusha och så och sen så åkte vi till mamma.Så det är vad som hänt idag på morronen,min mormor och morfar kommer idag på middag fick jag också veta för en stund sen.Men nu så tänker jag bara chilla lite,men innan så tänkte jag lägga ut en video.Ha det bra! 

Ovido - Quiz & Flashcards