fruktkungen

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Denina Johansson - 5 januari 2011 23:45

Hula Hula!


Jag så just solsidan reklamen på tv,det ska bli extra kul när det börjar ,vet ni varför?Jo min kussin ska vara med ,han kommer att spela son till den ``rikare`` familjen ni vet.Stolt kussin kan men ju säga    Ha det bra!


                           

Av Denina Johansson - 5 januari 2011 22:50

Hula Hula!

YEY!Mitt paket har komigt med dom små frukterna ni vet som jag skrev om i bloggen,jätte coola!Det kom kiwi,banan,jordgubbar,kokkos,äpple,lime,citron,mel
on,ananas och apelsin,så himla coola,och dom kommer att räcka jätte lång tid bra va?  

  

När jag bästelde så tog ett pack och där inehöll det en av varje frukt,altså 10 stänger.Och jag råka ta två pack,och då viste jag inte hur man tog bort det andra så då blev två stycken såna där pack...  Jag har redan skärt upp nästan alla,snacka om att man får nackspärr!  

Av Denina Johansson - 5 januari 2011 16:51

Hula Hula!Just nu så sitter jag hemma hos mormor och morfar och käkar skumtomtar ;) Vi ska snart spela maumau, det är ett spanskt kortspel för er som undrar :) Haha, så nu ska jag spöa dom. Jag antar att vi ska börja spela snart så jag får nog sluta blogga nu, men ha en bra kväll :) Bloggar senare!

Av Denina Johansson - 5 januari 2011 12:55

Hula Hula!


Igår saå kollade jag mamma,rebecca och  min syrra på en skräk film,skit läskig,ingen hade sett den och ingen visste vad den handla om...Den hette ``when a stranger calls``Det handlar om en tjej som ska sitta barnvakt och det är någon läskig typ som ringer helatiden.Och gissa vad som händer när filmen är slut?,det ringer dolt nummer 3 gånger och vi svarar på den 4 och ingen svarar,jag har bara en sak att säga....FAN VAD SCARY ASSÅ!

  

Se den om ni villl bli rädda...


Jag ska i alla fall dra vidare till skärholmen för att lämna min kussin sen så ska vi käka middag hoss mormor och morfar,trevligt  

Ovido - Quiz & Flashcards