fruktkungen

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Denina Johansson - 7 januari 2011 19:08

Hula hula!Jag ovh släkten åt just en god middag, och jag och syrran kör lite wii med våran kussin leonardo :) vi sk köra det nya micel jacson spelet när man dansar och ska härma , nu ska vi börja det här ska bli spännande ;)

Av Denina Johansson - 7 januari 2011 16:23

Hula Hula!


Gud vilken rolig ide,det här ska jag prova på någong gång!Men det blir nog lite svårt att hitta så där små tomater tror inte ni det?  


En över bakad kanske?  

  

  

Eller en platt pizza kanske?  

  

  

  

  


Det här är en av dom coola sakerna jag tänkte skriva om,jag tycket att det här är hur ballt som hels,tyvker inte ni det?  


Av Denina Johansson - 7 januari 2011 16:01

 Hula Hula!


Idag så väckte mamma mig kl 12,och då så kollade jag i laredoutes vår och sommar katalog som hade komigt i brev lådan,och det tog typ en timme.Och när jag var klar med att kolla så gick jag upp och städa mitt rum,det var värkligen kaosJag tog före och efter bild så att ni kan se  

  

  

Idag:

Så ska nästa hela släkten hem till min moster där så ska vi fira mini julafton typ,det är för att dom tre vise männen har kommigt och det är som spanska jultomten.Och i spanien så heter det:los reyes magos.Det är det som jag bärettade i inlägget här om dan  Anars så har jag varigt hemma hela dagen och bara slappat  

Ovido - Quiz & Flashcards