fruktkungen

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Denina Johansson - 11 januari 2011 21:28

Hula Hula!


Nu så tycker jag faktist lite synd om min syrra...Hon hade köpt ett miniral puder för 200:- och när vi kom hem från vanessa så skulle hon lämna sin neccesär i badrumet.Och gissa vad som händer?Neccesären öpnar sig och minira pudred hoppar ut ur neccesären och ramlar på golvet,tusenbitar blev det.Hon blev jätte lästten och grät en lite pöl tilloch med...Men jag kan förstå det,för att om jag lagt ner 200:- på ett puder som är skit bra då skulle jag också bli lässen.Ni kanske tycket det är överdrivet men tänk er 200:-!Jag försökte att hjälpa henne med att slänga alla tusen/miljoner bitar som fans så att det blev lite bättre och det blev det.Så här ser det ut så att ni kan se...

    

Jag bloggar mer imorron för att nu så ska jag ta och gå ner och sätta mig i dushen och bara slappna av,ha en fin kväll  

Av Denina Johansson - 11 januari 2011 17:20

Hula Hula!


Idag så ska vi hem till Vanessa som fyller 16,grattis!  Vi ska hem till dom käka lite familje pizza och ha det mysigt,trevligt!Men är ni sugna på att skrattta kolla in den här videon här!

Ha en fin fin kväll!

                                                  

Av Denina Johansson - 11 januari 2011 17:11

Hula Hula!


Snabba leveranser kan men ju lungt säga asså,det jag bästelde i går tror jag är redan här  

 

    


Av Denina Johansson - 11 januari 2011 07:36

Hula Hula!Jäkligt stolt över mig själv, jag studsa upp ur sängen när den var tjugo i sju :) Och jag var klar tjugo över ;) Fett balt asså, men jag har bara ett problem... Jag är jätte raslös vad ska jag göra?!Jag får väll bara vänta tills det är dags att gå antar jag. Men jag ska passa på att säga grattis till min kompis som fyller sexton år idag ;) GRATTIS! Jag kommer kanske att blogga under dagen, hej då ;)

Ovido - Quiz & Flashcards