fruktkungen

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Denina Johansson - 12 januari 2011 20:53

Hula Hula!


Jag är äntligen klar med mina ``tryfflar´´  

  

I själva paketet med tvålen och det så fick man:tvål massa,former,ask,glitter,doft och färg,papper,rosorna,karamell påsar jag vet inte om jag missat någor nu men det var lite av sakerna som man fick med!

   Jag trodde det var lättare en vad jag hade räknat men.Men jag fick verkligen panik jag lovar,men bra blev det,en pers kan man säga  


IDAG:

Idag så gick jag till skolan som man MÅSTE göra.Mycket skratt kan jag lova,jätte kul!Sen så kom jag hem och chilla,sen så kom jag och min syrra på att vi skulle göra middag och då gjorde vi lite plock mat,men gott blev det!Och nu så ska jag ner och dusch sen så ska jag kolla på,leila bakar.Ett av favorit programen,på tv 4+ om ni undrar,men ha det gött skriver mer i morron  



Av Denina Johansson - 12 januari 2011 14:42

Hula Hula!!

Kolla mina smycken som jag har gjort,det kommer att bli mitt nya märke  Det här är ju inte allt så klart men när jag har tillvärkat mer så kommer jag att visa upp det här på bloggen,så då kommer du bli den första som för se det   Mitt märke kommer att heta:

``DONUTS´´ by denina,eller kanske by fruktkungen,vem vet?  Ha det gött en så länge bloggar mer sen!

    

Armbandet här uppe kommer jag att behålla själv men det kommer komma fler såklar men i andra modeller!

Av Denina Johansson - 12 januari 2011 10:19

Hula Hula!Jag hade just fransk ocj vi gjorde en utvätrdering fransk är en av mina favorit lektionen asså ha det bra ;)

Ovido - Quiz & Flashcards