fruktkungen

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Denina Johansson - 21 januari 2011 21:04

Hula Hula!


Jag och pappa har hållt på med tvättstugan i över två timmar nu det var så mycket tvätt,men nu så håller det sista på att torktumla  Jag börjar känna mig lite trött,det har varigt lite stressigt idag specielt idag på morronen.Pappa väkte mig och min syrra halv sju och vi sommnar om till fem över,och vi åker buss till soklan det är därför det är extra stressigt på morrgonen,och om vi råkar ``missa´´ bussen så är det kört.Så jag åt inte så specielt mycket frukost idag,jag hann äta en jogurt men det mättar ju inte så mycket eller hur?Och just nu så sitter jag och kollar på lets dance med min syrra fast hon ligger helt död på soffan  


Jag slänger in lite inlägg imorron,god natt!  

   

Av Denina Johansson - 21 januari 2011 17:58

Hula Hula!!


Jag och min syrra har just varigt nere och köpt lite godis till lets dance,eller ja det håller redan på att ta slut  Vi har i alla fall käkat middag,en lite ovanlig middag,kan ni gissa vad?Jag kan säga.Falukorv och makaroner!Då kanske ni tänker att ``falukorv och makaroner?´´ passade rätt så bra faktist,jag har inte ätigt det på ett tag så det var gott!

Men jag tänkte i alla fall slänga in ``en banana rap´´   

Av Denina Johansson - 21 januari 2011 17:45

Hula Hula!!


YEY! Min bestälning har anlänt!!

  

  


Ovido - Quiz & Flashcards