fruktkungen

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Denina Johansson - 26 januari 2011 20:01

Hulas Hula!!


Vill ni veta vem som van halv åtta hos kig utmaningen??Haha,det var faktist jag   Ni kan se i inlägget där under vad jag gjorde för mat,men nu så måste jag träna på engelska som e tills imorron,vi har glosor och jag har inte tränat någontin faktist,inte bra   Men jag ska avslua det här inlägget med att visa några nya smycken som jag har gjort som ska ingå i mitt``märke´´Och jag kanske slänger in en mobilblogg innan jag går och lägger mig,ha en fin kväll  

  

  

Av mario svampar na så ska jag göra två halsband och ett armband,ett par örhängen och till sist en berlock,ha det fint  

Av Denina Johansson - 26 januari 2011 19:29

Hula Hula!

1. Två mini brusketta  

  

2. Kyckling soppa med ost och skink paj och grön sallad   

  

3.cheescake med färska bär  

  

Av Denina Johansson - 26 januari 2011 18:14

Hula Hula!


För en lite stund sen så skar jag mig i fingre och jag blödde faktist ganska mycket,ajajaj,jaja nu så ska jag fixa det sista,vänta in väntar in  

Av Denina Johansson - 26 januari 2011 18:05

Hula Hula!

Jag är klar med allt och efterrätten är i frysen så är det bara att vänta in gästerna   

  

    


Av Denina Johansson - 26 januari 2011 15:30

Hula Hula!


Föe ett tag sen så kom jag hem ifrån mataffären,jag handlade lite grejer till min middag idag,så det gjorde jag direkt efter skolan  Så att jag tänkte börja med efterrätten nu!Ha det bra bloggar mer om detta senare!

  

Ovido - Quiz & Flashcards