fruktkungen

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Denina Johansson - 6 januari 2011 19:55

Hula Hula!


Idag så hade jag och min syrra en hel dag med pappa,det var mysigt  Vi käkade en lunch i skärholmen och kolla runt lite.Jag kommer att sakna honom,eller jag gör redan det,men det är bara en vecka så jag klarar mig nog  Imorron så kommer jag i alla fall att lägga ut lite vad jag har för planer in för sommaren så missa inte det och så kommer jag att skriva lite smått och gott som vanligt.Men nu så ska jag gåner och kolla på göta kanal 3 som börjar kl 20:00

och äta lite frukt och ha det bra,jag önskar er ebn trevlig kväll  


                       

  Och imorron så kommer jag att lägga ut en lite film snutt på skräk filmen vi såg,vågar ni se?

Av Denina Johansson - 6 januari 2011 11:56

Hula Hula!


Idag på morgonens så har det varigt soft.(Jag glömde skriva det här i det andra inlägget...)Jag gick upp tidigare en jag brukar och tog mig ett varmt bad,jätte skönt  Och när jag badat klart så öppnade jag los reyes magos paket.Och för er som undrar vad det är,så är det är typ den spanska jultomten  Värsta julaftonen!  

   

Jag fick en jätte fin bok som ni kanske ser där uppe.I den står det om massa fruktfrestelser,jätte cool bok faktist,och rolig att kolla i  Och så fick jag lite choklad,en film,cd skiva med minnah och ett jätte fint armband med örhengen sdom passar  Gracias los reyes magos!! 

Av Denina Johansson - 6 januari 2011 11:26

Hula Hula!


Idag så blir det en hel dag med pappa.Han åker till spanien i morron så då vill jag och pauline vara med honom idag  Jag vet inte vad vi ska göra faktist men någonting blir det i alla fall.Aa det är vad jag ska göra idag vara med pappa och min syrra pauline.Jag måste göra mig iordning nu för att han kommer att dyka upp närsom helst,bloggar under dagen,ha det gött  


Ovido - Quiz & Flashcards