fruktkungen

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Denina Johansson - 28 januari 2011 15:46

Hula Hula!


Imorron så ska jag till sälen med pappa och pauline,och vera och victor,marika och jörgen och vi ska åka och åka skidor så då så ska vi bo i deras stuga som dom har där uppe  Och jag kommer att komma hem på onsdag, men under den tiden så kommer jag att blogga lagom mycket och lägga upp bilder,så glöm inte att kolla varje dag  Pauline och mamma har i alla fall åkt till ridningen nu och jag måste städa mitt rum,för att när dom kommer tillbaka så kommer pappa att hämta oss,och mamma kommer att åka iväg och träffa några kompisar som hon inte träffat på åratal,så det blr nice.Jag kommer att blogga senare,men ha det gött en så länge  


 

Här är en bild på när vi åkte föra året tror jag,med samma kamra så kommer jag att ladda upp en massa fina bilder   

Ovido - Quiz & Flashcards