fruktkungen

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Denina Johansson - 9 januari 2011 23:39

  

  

Det blev faktist en ganska stor hög som jag inte vill ha!


Av Denina Johansson - 9 januari 2011 22:08

Hula Hula!

Här om dagen så gjorde jag och min syrra en enorm snölampa utan för vårat hus  Min brosha,mamma,pauline och jag tog bort nästan allt snö som låg på vårt ``triangen`` tak som vi har på framsidan och la det på en hög,ganska stor faktist ,lite hål och vermeljus gör susen!  

    

Nu så ska jag rensa min garderob,så himla rörigt där i asså  


Av Denina Johansson - 9 januari 2011 21:59

Hula Hula :)


Idag så var vi och käkade en god thai lunch sen så åkte vi vidare till skhlm,där så hittade jag lite saker som jag köpte faktist.Men när jag väl är där så glömer jag bort saker som jag verkligen MÅSTE köpa,tex. fotbolls skor!  

     

  

Av Denina Johansson - 9 januari 2011 14:22

Hula hula!Just nu så är jag mamma och min syrra på väg till jysk för att hitta en madras till mammas säng ;) sen så ska vi dra vidare till ett thailenskt ställe för att käka en lunch och sen drar vi vidare till skärholmen , bloggar mer senare ha det bra en så länge ;)

Av Denina Johansson - 9 januari 2011 12:02

Hula Hula!

Det här är mina planer,vilka är dina?  

    

Ovido - Quiz & Flashcards