fruktkungen

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Hahah,``tryfflar´´ ;)

Av Denina Johansson - 12 januari 2011 20:53

Hula Hula!


Jag är äntligen klar med mina ``tryfflar´´  

  

I själva paketet med tvålen och det så fick man:tvål massa,former,ask,glitter,doft och färg,papper,rosorna,karamell påsar jag vet inte om jag missat någor nu men det var lite av sakerna som man fick med!

   Jag trodde det var lättare en vad jag hade räknat men.Men jag fick verkligen panik jag lovar,men bra blev det,en pers kan man säga  


IDAG:

Idag så gick jag till skolan som man MÅSTE göra.Mycket skratt kan jag lova,jätte kul!Sen så kom jag hem och chilla,sen så kom jag och min syrra på att vi skulle göra middag och då gjorde vi lite plock mat,men gott blev det!Och nu så ska jag ner och dusch sen så ska jag kolla på,leila bakar.Ett av favorit programen,på tv 4+ om ni undrar,men ha det gött skriver mer i morron  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards