fruktkungen

Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Äntligen!

Av Denina Johansson - 22 januari 2011 23:03

Hula Hula!


Jag har äntligen blivigt klar med att lägga in låtar på miin mobil/ipod!Jag hade inge låtar för att jag råka ta bort alla när jag skulle fixa lite till låtar och det är så det går om jag gör det,det är därför min syrra bör hjälpa mig!Jag har lag in 37 låtar,jag är rätt stolt över mig själ och det ät endå jag som har gjort det  Haha,jag är inte direkt någon som kan sånt...


Och idag så åkte vi först till länna föresten och sen så åkte vi till skhlm.Men vi blev inte kvar där så länge för att min syrra fick ingen tid,och det var ganska sent då så då käkade vi  där  Och så fick jag och min syrra ett varsitt model plan av pappa som vi satt och pulade med när vi kom hem och det var ganska svårt faktist,men man blev klar till slut,och nu så ska vi bara måla dem och sätta på lite klistemärken,sen är det klat!Imorron så ska det tränas fotboll på morronen så jag kommer att blogga när jag kommer hem!

   

    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denina Johansson - 28 juli 2012 21:55

Hula hula! Dagen jag väntat på. Min födelsedag! Wihuu! Dagen har varigt grym och jag har fått fånga fina pressenter! Har inte så mycket att säga förutom att den har varigt grym! ...

Mat

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 19:19

Av Denina Johansson - 27 juli 2012 17:49

Hula hula! Just nu så sitter jag på en färja. Jag,Pauline,Alice,Anna,Alf och mamma ska äta på en resturang och fira min förfödelsedag,nice ju! Fyller år imorgon! Wop! Känner mig jäkligt gamal ;-) i alla fall så har jag varigt hemma hos pappa en st...

Av Denina Johansson - 26 juli 2012 16:29

Hula Hula! Just nu så sitter jag på båten på väg hem. Bara den långa biten kvar. Den här båt resan tar ca 1.45. Dagen har hittills varigt bra. Vi åkte ju ut till Nämddö och där åt vi en god lunch som bestog av ryggbiff med bea och pommes. Så gott!...

Ovido - Quiz & Flashcards