fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 19:24

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på bigest loser(inte sverige). Och det hängde på en tjej som skulle avgöra vem som skulle åka ut,och när hon har sagt vem som skulle åka hem så började hon att stört böla.Världen går ju faktiskt inte under för att man har avgjort vem som skulle åka ut,och hon som åkte sa ju att dom fortfarande var kompisar och att dom skulle att träffas igen Men det är ju klart att man blir ju ledsen om ens kompis åker ut,men men son är livet  

  

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 15:54

Hula Hula!!


Vi ska nu åka iväg och jag har diskat klart det tog mig typ 5 pauser att diska,så himla mycket! Men nu ingenting!  


O.C

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 15:20

 Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på O.C medans jag diskar  Jag diskar på pauserna och min syrra säger till när det börjar   Ja och om ni undrar så fick jag blogga snabbt från min syrras dator  

  


Av Denina Johansson - 3 mars 2011 14:16

Hula hula! Just nu så håller jag på att fixat mig lite jag käner mig inte direkt fräch om man däger så ;) kvart över 4 så drar jag Pauline och pappa till stalet och är där en stund, min syrra ska faktiskt rida idag igen (Y) men men sen så drar vi hem och chillar lite ;) Imorron så ska jag faktist rida så att imorron så får vi gå upp jätte tidigt, fast då ska min syrra rida också, mycket ridning den här veckan :)Jaja bloggar mer senare jag har slagigt vad med min syrra att jag ska göra tio onlägg idag så då får vi se hur det går ;) hej hej!

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 10:32

Hula Hula!


Nu så fick jag tillgång av min syrras dator snapt för att göra ett inlägg, så då kanske det finns en möljighet att jag kan visa er den där grejen men det får vi se  Så här ser i alla fall dagens frukost ut  

  

Av Denina Johansson - 3 mars 2011 09:59

Hula hula! Idag så blir det godmorgon istället för god eftermiddag ;) det käns skönt att vara uppe så här tidtigt men jag skulle endå vilja sova lite till. Igår så tog det mig 2 timmar att somna! Skit jobigt. Jag sitter och kollar på animal planet och nu börjar djurpolisen men innan det så var det ett pogram om en lejon hona som aptopterade en ox kalv, så coolt!:) ni skulle ha sett :) Jag vill också ha ett lejon som jag kan gosa med, det är ju bara som en stor katt ;) i alla fall så kommer jag inte att kuna blogga notmalt idag för att internett kronglar! Så ni får nöja er med mobilbloggar, och jag kommer inte häller att kuna blogga om den roliga grejen '' eftersom '' internett kronglar. Jajamen bloggar mer senare :)

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 23:28

Hula hula! Det får bli en mobilblogg inna jag går och lägger mig för att internet krolgla. Imorron i alla fall så ska jag blogga om en rolig grej men det får ni se imorron :) Men nu så måste jag släcka innan min syrra får damp på mig ;) God natt :)

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 22:43

Hula Hula!


Jag har smakat på macarons en gång i London,en grön. Och jag kan väll inte säga att det var det bäste jag har ätigt,men men man kan väll alltid gjöra dom godare om man gör dom själv Så det vill jag prova någon dag men det är nog svårt, men det lär jag ju se då,hej hej  

  




Ovido - Quiz & Flashcards