fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 21:09

  

Jag lovar det här är världens finaste häst,å juste haha jag bjuder på den här  

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 21:02

Hula Hula!


Jag och min syrra kom hem för en liten stund sen,vi var ju hos mamma och kollade till Saga,och när vi väl var där så träffade vi jennifer också, så käkade vi med henne Vi hade roligt som vanligt!Haha, i alla fall så sitter jag och kollar på old school nu, vad gör ni? 


Bloggar mer snart!


  

Hahahaha!

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 16:48

Hula Hula!


Just nu så håller jag på att fixa mig. Jag och min syrra ska dra hem till saalem för att kolla till katten Saga och för att ''hänga'' lite hemma hos mamma   Mamma har nämligen åkigt till Paris och ingen är med katten förutom min bror men han jobbar så då ska vi göra henne lite sälskap annars så ska det vara lungt. Jaja vi ses väll lite senare här på bloggen, hej hej  

  

Av Denina Johansson - 2 mars 2011 14:51

Hula Hula!


Skit asså, jag vaknade kvart i ett idag! Jag hatar att gå upp så sen men det kan endå vara skönt på samma gång. Jag menar hela dagen går så fort då. Som nu,nu är den snart tre liksom och jag har varigt uppe i två timmar! Jag gick upp och började att göra lunch, trevligt  


Dagens lunch:

Och typ lite efterrätt kan man säga  

   Jag bloggar mer senare, ha det bra  

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 22:28

Hula Hula!


Just nu så så sitter jag och kollar på ''på smällen'' en komedi ,nice nice Jag har faktiskt fixat mina naglar,med förstärkning och grejer. Jag har skita svaga naglar,så nu så ska vi se om det här hjälper  Jaja när filmen är slut så ska jag lägga mig,så jag säger god natt nu. 


God natt   Ha det gött!


  

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 21:00

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på Animal planet. Och vissa saker är värkligen hemska! Som tex tidigare idag så kollade jag på djurpolisen, och då var det några som hade slagigt en hund

20-30 gånger med ett beasbollträ i huvudet men den dog inte så då hade dom knivhuggigt den i halsen. Och en sak till. Dom hade också huggt av bitar av öronen! Men som tur va så kunde djurpolisen rädda hunden,och tillslut så kom den till ett bra hem,så sjukt hämskt altså!  

Jag blir lässen bara när jag tänker att det finns såna människor där ute som skadar djur så mycket,att man äns gör det!?

  

Av Denina Johansson - 1 mars 2011 17:53

Hula hula! När jag och min syrra var på väg in till södertälje så var allt var bra tills vi skulle ta bussen. Då går inte bussen hela vägen, och busschaffisen säger att han inte tänker åka längre! Det var liksom 10 mil kvar!! Så jag och min syrra fick gå typ hundra mil. Vi fick gå längst bilvägen hela vägen och vi kan ju inte vägarna i södertälje så det var den ända vägen som vi viste att man kunde gå, och jag hade mina fake ugs på mig och eftersom att vi gick längst bil vägen så blev dom helt svarta så nu måste jag slänga dom! Korvig säger jag bara! Och det ända jag såg var väg, väg och mera väg. Men till slut så såg jag något rött, ridhuset!!! Och då äntligen var vi frame. Bloggar mer snart hej hej! :)

Ovido - Quiz & Flashcards