fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 10 mars 2011 18:38

Hula Hula!


Sorry för att jag inte har bloggat så mycket idag men jag kommer att skriva mer om allt det sen för att jag börjar få bråttom. Kl 19.00 så börjar träningen och innan det så ska jag hämta ut skalet som jag beställde och skicka till baka det eftersom att det inte kommer att passa på iphone 4,jaja hejssvejs!

Av Denina Johansson - 10 mars 2011 07:31

 Byxor bherska, tröja gina trico, linne zara   


Jag börjar dagen med en fagens outfit. Och jag ska snart dra mig mot skolan fast igentligen så har jag inte så bråttom efter som att jag bor ganska nära  Parfekt,jaja nu så ska jag paka idrotts kläder och ge katten mat men jag bloggar mer senare,kika in då och glöm inte att ge mig frågor  

Av Denina Johansson - 9 mars 2011 20:18

Hula Hula!


Idag så var jag kvar lite längre tid i skolan för att göra lite läxor sen så följde jag med Jessica hem  Det är nämligen hon som har tagigt min sköldpadda och så så fick ju jag häls på honom idag så det var trevligt.Och hennes mamma hade gjort färska bullar, och dom är alltid lika goda  Sen så var vi med Hani och Abbe ett tag sen så drog jag hem och käkade   

Och jus nu så gör jag inte så mycket men jag sitter och tänker på min bästa kompis som har bytt skola och det käns som om att vi har tappat kontakten lite,och jag sitter och tänker på alla minnen som vi har tillsammans  Det gör mig lite lässen faktist. Tänk om eran bästis skulle flytta och byta skola? Det är ett helvette kan man ju säga! Men men jag tror i alla fall att det här blir mitt sista inlägg idag men jag skriver mer morron (Säger god natt nu) God natt  

  

''Här i finns alla minnen''  

Av Denina Johansson - 9 mars 2011 20:02

Här är lite låtar som jag måste ladda ner, jag vet inte om jag skrev att min dator gick sönder så för tillfälligt så lånar jag mammas  Men jag hoppas på att jag kan få min dator snart?

Av Denina Johansson - 9 mars 2011 19:38

Hula Hula!


hej om du läser det här just nu så är du tvingad av fruktkungen att ställa en fråga,hur svårt kan det va?  Fråga fråga fråga!

  



Av Denina Johansson - 9 mars 2011 07:31

Tänkte börja att visa dagensoutfit   Det blev inte direkt en jätte bra bild men ni ser ju i alla fall hoppas jag? Outfit: Min andra nya tröja från gina trico,byxor, linne  och sist men inte minst två nitarmbband 

Idag så blev jag klar kvart över sju och det var jätte skönt för att då har man tid till lite annat som blogga tex.  Men jag ska i alla fall börja skoldagen med att gå på elevensval och där har jag syslöjd och jag håller på att göra en asa grym kudde som ni kommer att få se senare här på bloggen,och efter det så har jag franska    Sen efter det vet jag inte riktigt vad som kommer,men endå. Nu så måste jag kila iväg men vi ses senare   Hej så länge!


Av Denina Johansson - 8 mars 2011 21:42

Hula Hula!


Efter träningen så gick jag och mamma och handlade,vi handlade blandannat semmelbröd för att göra semlor och när jag kom hem så gjorde jag semlor till syrran och broschan, och själv klart till mig själv  

         Fina va?

Det här blir i alla fall mitt sista inlägg för idag men imorron så blogga jag mer,jaja måste gå ner nu,god natt  (Jag säger god natt nu så slipper jag att göra det sen  )

Ovido - Quiz & Flashcards