fruktkungen

Alla inlägg under februari 2011

Av Denina Johansson - 9 februari 2011 18:13

Hula Hula!


Jag måste,i alla fall först av allt så måste jag göra klart ,matte läxan,och sen så måste jag träna på engelska gloser tills imorron.Men det blir inga problem  Jag har ett litet knep förstår ni,men det kan jag ju inte säga här det är en hemlighet förstår ni  


Jag bloggar mer senare ha det bra en så länge!


      

Av Denina Johansson - 9 februari 2011 13:44

Hula Hula1


Just nu så sitter jag i skolan bibliotek för att försöka hitta lite fakta om sengångaren.Vi ska nämligen skriva om ett varsitt djur här i skolan och då valde jag så klart sengångeren  

Den är skita söt,kolla den ler hela tiden!

  

Av Denina Johansson - 8 februari 2011 20:43

Hula Hula!


Mmmmm....Marabou,jag älska verkligen choklad! Det är äkligt gott!  Jag knarkar det,skoj,haha,nee men det är gott  Dom här har jag hemma nu!


        

Love it!   

Av Denina Johansson - 8 februari 2011 20:11

Hula Hula!


Ni får faktist se  bilderna idag,fick låna syrrans dator,eller det har jag ju nästan gjort i varenda inlägg men det har ni säkert märkt eller hur?  här kommer det!

  

dom här ser skit fula ut men dom e faktist finare på!

  

en väst med spets där bak!

  

linne med spets där bak!

  

tröja med svampbob och patrik!

  

två halsband!

  

Skit balla örhengen!

  

en spegel  

  

Och en till perfym av den som jag brukar använda + den här är mycket större också!  

Det var shoppingen,bloggar mer sen!

Av Denina Johansson - 7 februari 2011 23:03

Hula Hula! Visa shopping...? Eller hur, vart tog det vägen da? Haha, hm... Hur ska jag förklara mig nu??;) Nej men eftersom att jag får låna min syras dator så vill jag inte typ, stressa henne som: ''får jag låna, får jag låna, är ru klar snart'' då kanske jag inte får låna alls. Men jag gör det i övermorgon, för att imorron så kommer jag bara att mobilblogga. Troligtvis i alla fall, jaja bloggar mer imorron för att nu så måste jag få min skönhets sömn ;) god natt!

Av Denina Johansson - 7 februari 2011 18:49

Hula Hula!


Jag håller just nu på att göra en efterrät,mormor och morfar är här och käkar middag och jag gick upp lite tidigare än dom andra för att fixa en efterrät,jag kommer att lägga ut en bild på min fina ''dessert'' men nu så måste jag fortsetta! hej hej!

  

Ovido - Quiz & Flashcards