fruktkungen

Alla inlägg under februari 2011

Av Denina Johansson - 18 februari 2011 21:12

  

1.Nej min syrra gör dom åt mig,hon har gjort alla jag har haft faktist,tack så mycket  


2.Nej det har jag inte, jag är inte riktigt non förhållande typ, tack så mycket  


3. Jag tror att jag köpte den i söndags,men det stog inte vad den kallades det kollade jag inte men jag kallar den för spar lådan  


Jag fick inte så många fråger så nästa gång vill jag ha mera. Men nu så ska jag i alla fall fortsätta att kolla på letce dance,ha det gött  


Av Denina Johansson - 18 februari 2011 20:04

                

På kanal 4  

Av Denina Johansson - 18 februari 2011 19:56

Hula Hula!


För en stund sen så käkade jag en god middag,pizza kitet fungerar alltid lika bra tycket jag 

Snart börjar lets dance och det ska jag så klart kolla på,käka lite godis, choklad och grejer. Runt kl 21.00 så kiommer jag att svara på lite frågor men jag vill endå att ni frågar på,det kan vara allt och vad som helst,vi ses om ett tag,hej då så länge  Nu lets dance!

  

                                 

Fråga fråga fråååga!!

Av Denina Johansson - 18 februari 2011 17:44

Nu blir det middag yumy yumy  

Av Denina Johansson - 18 februari 2011 17:23

Hula Hula!


Just nu så är pizzan i ungnen och jag väntar in Pauline och pappa, Pauline har ridigt och nu så är dom nog på väg hem men dom skulle handla lite gott innan så dom kommer nog när som hälst så jag ska själv förbereda lite. Helg,så himla skönt! Hej då så länge  

  

I don´t like annanas  


PS: Jag vill ha mer frågor,allt ni har på era hjärtan,bloggar mer senare  


:)

Av Denina Johansson - 17 februari 2011 21:14

Natti natti  

Av Denina Johansson - 17 februari 2011 21:02

Hula Hula!


Nu var det ju ett tag sen jag hade fråge stund så jag tänkte köre en snabbis tills imorron kväll så fråga på nu, jag vill ha mycket frågor  

       

Jag tackar för idag och bloggar mer imorron, god natt  

Ovido - Quiz & Flashcards