fruktkungen

Alla inlägg under februari 2011

Av Denina Johansson - 20 februari 2011 08:26

Hula hula! Just nu så ligger jag här i min säng och drar mig, det är så himla svårt att komma upp på mornarna :p Men i alla fall så måste jag gå upp nu. Jag hade tänkt att träna (Y) Japp så jag får blogga mer senare, hej då ;)

Av Denina Johansson - 19 februari 2011 22:23

Natti natti på er allihoppa  

Av Denina Johansson - 19 februari 2011 21:45

Hula Hula!


Just nu så siotter jag och kollar på QX Gey galan och jag är glad över att Maria montazami fick det första priset  


Jag tänkte i alla fall säga att jag tycker att Gullivers resor var en jätte bra film men inget märkverdigt,men den var bra en då  Så tummen upp får den av mig! Jag tycker att den är värd att se och den var rolig så det är bara att boka biljetter och ha en trevlig förestälning  Nu så ska jag fort sätta min kväll, hejssvejs  

                               

Av Denina Johansson - 19 februari 2011 21:31

                                            


Av Denina Johansson - 19 februari 2011 21:01

  

Av Denina Johansson - 19 februari 2011 20:53

Varför är du så intresserad av att göra egna design-smycken?
Säljer du mycket? Hur och till vem?



Svar: Jo jag tycker att det är jätte kul att pula och fixa,och sen så var det för ett tag sen jag var i spanien så tänkte jag att jag skulle köpa lite smycken och prova att sälja och det gjorde jag också. Det gick bra första gången jag solde och nu så har jag bara fortsatt  

Jag står faktist och säljer i mitt rum,och det är när vi har gäster hemma och så. Och nu så ska jag försöka att hyra ett bord på loppisar, fortsetta ska jag verkligen,själv så tycker ja att det är jätte kul  


               

Av Denina Johansson - 19 februari 2011 15:19

Hula hula! Just nu så sitter jag i bilen med pappa och Pauline, vi är på väg till skärholmen vi ska kolla lite och käka. Och sen lite senare så drar vi till heron city :) Vi ska kolla på gullivers resor ;) den värkar jätte rolig faktist :D Jag har fått en fråga som jag kommer att svara på senare men inte just nu. Jag kommer att blogga mer srnare så ni får ha det gött så länge, hejssvejs ;)

Av Denina Johansson - 18 februari 2011 21:30

God natt på er allihoppa  

Ovido - Quiz & Flashcards