fruktkungen

Alla inlägg under februari 2011

Av Denina Johansson - 27 februari 2011 21:00

Hula Hula!


Idag så var vi ju i skärholmen och det blev lite shopping så det får ni se,men nu så ska jag se bigbrother!

  

typ snickarbyxor fast korta.

   

En jumpsuit  

   Ett senapsgult linne,mycket finare på     En plattång,som e skita bra  Jag fick också en nässesär av mamma men den var så svår att ta kort på så det får ni leva utan. Det här vlir i alla fall mitt sista inlägg idag men jag bloggar mer imorron. Jag vet i alla fall att vi ska på bio med mamma,jag och min syrra alltså,men det bloggar jag mer om imorroon. Så himla skönt att det är srortlov!! Tycker inte ni det?  


Natti natti på er!

Av Denina Johansson - 27 februari 2011 20:16

Hula Hula!


Oooo nooo,jag är skit sötsugen. Äh,jag tar och skär upp lite melon,hejssvejs!  

Av Denina Johansson - 27 februari 2011 20:02

Just nu:

  

Senare:

  

Av Denina Johansson - 27 februari 2011 18:36

Hula Hula!


När jag och min syrra kom hem till våran pappa idag och jag går in i köket så ser jag någor väldigt litet. Jag gick lite närmre för att kolla vad det var,DET VAR EN ANNANAS! Kan en annanas i huvudtaget vara så där liten?  Pappa sa att han inte kunde låta bli att köpa den   


 

    

Av Denina Johansson - 27 februari 2011 10:33

Hula Hula!


Godmorgon på er allesammans! Strax före 11 så ska jag mamma och Pauline åka iväg till skhlm för att kolla runt lite. Jag ska i alla fall köpa lite ''tjock'' tråd jag vet inte riktigt vad den kallas? Men den ska köpas i alla fall  Jag har i alla fall hunigt med mycket nu på morgonenoch jag måste bara käka en macke eller så,så att jag får någonting i magen  Fast vi får se om vi kommer iväg strax före 11 för att min syrra ligger fortfaramde i sängen!


Hej hej!


   

Av Denina Johansson - 26 februari 2011 13:25

Hula Hula!


När jag mamma och pauline är klara så ska vi åka iväg på kalas  Vi ska fira vår lill kussin som fyller 5 år,nice  Jag bloggar mer om detta senare ha det bra så länge,hej hej!

  

Grattis till dig Embla!

Av Denina Johansson - 26 februari 2011 13:22

Hula Hula!


Jag beställde nyss ett skal som jag har letat efter jätte mycket och nu så har det skickas! Love it,soo dood style  

  

Ovido - Quiz & Flashcards