fruktkungen

Alla inlägg under mars 2011

Av Denina Johansson - 29 mars 2011 16:22

Hula Hula!


Idag så kom dom och fixade min dator så nu kan jag äntligen lämna tillbaka mammas bärbara och blogga och fixa grejer på min egna  Men i alla fall var det inte det som jag skulle säga. Ni kankse kan läsa på rubriken? Men vi var nämligen i spanien 2010 när spanien van VM kommer aldrig att glömma spanien 2010, så fina minnen därifrån   Nu så är vi VM mästare och EM så himla ballt, och jag är super stålt!


  

Av Denina Johansson - 29 mars 2011 13:58

Hula badula ! Just nu så sitter jag på bussen:p och igår så fick jag en fråga om varför jag inte visar byxorna och tröjan? Men jag tänkte göra det när jag kommer hem eller lite senare men det får vi se? ;) jaja jag är snart framme så jag bloggar mer då :) hej så länge!

Av Denina Johansson - 28 mars 2011 22:10

Hula Hula!


Just nu så sitter jag och kollar på BB   Och jag är jätte glad för att imorron så kommer dom och fixar min dator, yes!  Då kan jag lägga in mer musik på mobben, för att jag har ju inte kunnat det eftersom att jag har mammas dator och hon har också iphone så om jag koplar min iphone så blir det bajs kaka, haha  Jag tror jag förstår vad jag menar? Jaja sista inlägget idag, natti natti 

       

Av Denina Johansson - 28 mars 2011 22:06

Good foto     

Av Denina Johansson - 28 mars 2011 20:31

Hula Hula!


Nu så får ni förbereda er på ett rätt så långt inlägg...Igår så skulle jag och min syrra hem till pappa, så åkte vi förbi skhlm för att vi skulle ju kolla på jeans, och jag och min syrra hittade ett par var. Jätte fina verkligen  Tack mamma! Och jag hittade även en jätte fin tröja. Men jag kommer inte att visa upp det på bloggen... Men när vi kommer tillbaka till bilen så var vänstra sidan av bilen altså där bak. Så var rutan sönder och jag får så klart panik för att jag ser att mina väskor är borta! Alla mina grejer, mina tränings kläder!! Karate kläderna och fotbollskläderna och eftersom att vi skulle till pappa så åkte vi för bbi skärholmen snabbt men jag ville ju inte att det skulle hända liksom! Jävla muppar!! Och i karate väskan så låg min nässesär, min iphone laddare karate dräkten, mitt bälte, min vattenflaska och mycket mer!

och helt plötsligt så kollar jag igenom mina fickor.

- MAMMA, MAMMA MIN KAMRA, MIN KARA MAMMA!!!   Om jag böla, jag menar min kamera jag kommer aldrig mer få se den i hela mitt liv, alla mina saker!  Jag är verkligen en människa som har en massa saker ni anar inte, men jag har samtidigt koll på alting, men om jag ska vara riktigt ärlig så känns det som om att någontina har dött inom mig  Det var en sån shock altså, jag böla nästan hela tiden igår och jag kommer aldrig mer få se min gamla kamra eller mina saker, era saker kanske inte är så viktiga för er och ni kanske tänker att jag överdriver men om ni vore i min situation så skulle ni vara skit lässna! JÄVLA MUPPAR! Vem gör så dom kan ju inte mena alvar!? och nu så måste jag bästella om alla mina tränings kläder! Skärholmen centrum plan G3 parkera aldrig där! Men som tur var så tog dom inte våra bärbara datorer som låg i resväskorna  Så det var ju tur det...Men som tur var så har jag världens bästa mamma och pappa! idag så åkte jag syrran och pappa och fixade nya fotbollsskor, målvaktshandskar, benskydd och strompor sen så har mamma ringt marika ( min coach ) och bärettat om det här så hon har nog ringt och bästellt shorts och så tror jag? Men jag hoppas det i alla fall.  Och så köpte vi en ny kamra till mig! Fan vad jag älskar er inte bara för att ni köper saker till mig men att ni alltid finns där för mig och gör allt och ibland fattar jag inte hur ni orkar? Men Jag fattar int...asså åå jävla muppar vem gör sånt i huvetaget! Jag får damp!!!! Mamma ringde ju så klart ploisen innom skhlm och bevakningen som fanns och dom sa att vi hade tur för att det hade varigt fler rån i bilarna just där. Och att dom hade slagigt dom i bilarna med en skiftnyckel så polisen sa att vi hade haft jätte tur som inte vaa där!

       

Av Denina Johansson - 27 mars 2011 11:43

Hula Hula!


Godmorgon på er!  Just nu så känner jag mig jätte pig, igår sov jag vid den här tiden och idag så vaknade jag runt 9.00  Känns nice! Men i alla fall på morgonen så gick syrran och mamma på spining, det är när man cyklar på en motionscykel med en grupp om ni undrar vad det är?    Och då passade jag på att göra klart mitt lepsyl lock som ni kan se där uppe  Jag blev jätte nöjd! Komentera gärna vad ni tycker Men nu så ska jag göra mig i ordning vi ska kolla efter jeans sen så ska jag och syrran hem till pappa  Men jag bloggar mer senare! Hej så länge!    

Ovido - Quiz & Flashcards